Alla inlägg under maj 2008

Av Stina Arwidsson - 31 maj 2008 23:02


Ja men nej, vad har jag gjort idag då?

Joo men det vanliga ni vet.

Jobbat, kollat på Vincent Pontare som by the way dansar så gölligt!

Hela dagen avslutades med en öl i solen.

Något mör nu kan jag säga måste sova nu ska jobba tidigt imorgon igen.

Ska jag på kalas, för min älskade syster fyller år!

Sååå kul har jag det!

Men snart tror jag att jag får efterlysa hemhjälp... Nån som vill städa?

Av Stina Arwidsson - 30 maj 2008 23:18


Jag har en nya vän, han är nog den roligaste jag träffat på länge.

Och mitt dåliga humör vände jag blev glad när jag kom till jobbe.

Nu är jag trött. Viktig dag imorgon.

Näämen vad kul! vet ni vad jag gjorde nu?

Kastade iväg mobilen av misstag, den vill inte funka!

Satans slut då!

Av Stina Arwidsson - 30 maj 2008 13:11


Jag är på dåligt humör, jag är verkligen skitsur.

Emelie gör allt för att jag ska sluta sura, inget hjälper.

Och det värsta är att jag vaknade så här, jag vet inte heller vad det är!

Jag pallar inte med det, jag brukar inte vara sur.


Av Stina Arwidsson - 29 maj 2008 16:11


Idag har jag inte gjort något vettigt alls.

Jag har ätit donken till frukost, sen har jag legat ut hos Götes farmor & farfar.

Varit ute hela dagen men var inne en vända och åt kålpudding!

Ni ser denna dagen är nästan lika bra som julafton!

Av Stina Arwidsson - 29 maj 2008 09:22


Göte ringde nyss, hon har startat en ny trend.

Fyllemsna. Haha att jag inte knäckt det jag som är kungen av fyllesms.

Okej näst efter Håkan då han alltid får till sånna bra fyllesms.

Emelie berättade också att hon har vaknat idag med hela munnen full med lakris.

Hahah jag orkar inte! Fan vad bra

Av Stina Arwidsson - 29 maj 2008 08:46


Ja herregud vad huvudet bankar just nu.

Ja tog Slattedagen på allvar, dock utan slattar!

Men det ordnade vi till.

Trött!

Av Stina Arwidsson - 28 maj 2008 15:51


Idag ska jag äta grillat hos Sunget. Helt kanon!

Stora frågan idag är ska vi ta stora slattedagen på allvar denna veckan?

Har ju trots allt Lördag idag, imorgon är det söndag...

Sen är det dags för jobb igen. Tiden går fort.


Av Stina Arwidsson - 28 maj 2008 12:15


Japp jag har nu en till last i samligen.

Frusna män söker kärlek, så pinsamt underbart.

Kollar varje kväll på webtv, sen fnissar jag för mig själv för jag skämms.

Det är i samma stil som man skämmdes när Karlsson på Taket lurar Lillebror eller när Pippi är i godisaffären.

Det blir för jobbigt!

Men jag kan inte låta bli, sen blir jag sur också för att jag inte sökte.

Fast jag hade velat va en blanding av dom. Per Arne för att han äger 2 hotell och för att han älskar att jobba.

Anders för att jag tycker han har fina ögon och för att verkar snäll plus att hans mamma verkar vara skitkul.

Jonas vettitusan.. Men han är rätt rolig och så gillar han skarfs.

Men alltså fiska, jaga och åka scoter är nog inte riktigt min grej.

Snöbollskrig, minttu & varmchoklad skulle jag vilja stava mitt norrlandsäventyr.

Hundspann och åka scoter hade nog iofs var jävligt coolt.

Ovido - Quiz & Flashcards