Alla inlägg under januari 2009

Av Stina Arwidsson - 31 januari 2009 09:22

Kan det va så att killar är de nya tjejerna?

Män är dagens kvinnor?

Vart jag än vänder ögat så är det alltid någon karl som sörjer över något.

Vill prata ut och känner sig hopplöst förälskad ( nej inte i mig )

Skriver saker överallt som du var mitt allt, du betyder mest för mig , jag saknar dig!

Ja ni fattar kanske hur jag menar!

Detta känns väl helt okej med mig, men ändå när hände det?

När blev män de nya kvinnorna?

Av Stina Arwidsson - 30 januari 2009 20:17

Dingo är en hund. Dingo är en vildhund!

Så nu vet alla det!

Av Stina Arwidsson - 30 januari 2009 20:00

Idag har jag berättat fula historier på gympan!

Berättade om killen som "låste" in mig i hans butik och vägrade släppa ut mig då han på fullt allvar trodde vi skulle gifta oss!

Jag berättade historien grundligt, med väldigt mycke inlevelse.

När jag är färdig så kollar jagut över de stora ögonen på samtligai gruppen.

- IGEN! Snälla Stina berätta det igen!

Ja men vad gör man inte för dessa skatter, jag har berättat historien om mannen som låste in mig och ville betala Göte en massa vita kameler för att få gifta sig med mig ca 5 gånger på 2 timmar.


Sen bytte jag till en annan ful en, mooohahah

Av Stina Arwidsson - 28 januari 2009 20:50

Idag så siar jag in i framtiden.

Va är det jag ser tro?

Joo nästa hollywood diet kommer bli malacofiskar & smörgårdsgurka!

Jag ligger helt klart rätt i tiden.


Glöm inte vart du läste det först!

Av Stina Arwidsson - 27 januari 2009 18:00

misstänker du att din älskling sitter och porrsurfar när du gått och lagt dig?

Enkelt!

Gnid in tangentbordet i rödchili, gnäller han senare att det "svider" på underliga ställen så har du honom fast!

Glöm inte vad du läste det först!

Av Stina Arwidsson - 27 januari 2009 12:53

Första dagen med elever idag och jag lever!

Bara så att alla vet.

Av Stina Arwidsson - 26 januari 2009 23:16

Jag hatar verkligen när jag får sms där det står vi måste prata.

Eller när någon ringer och säger vi måste prata om en sak.

Det kommer oftast inte något gott ur sånt alltså.

Idag fick jag ett sånt sms, jag hann tänk de mörkaste tankar som man kan komma på. Jag hann ringa Göte och stressa upp henne, hotade med att börja gråta på jobb.

Förklarade för henne om jag inte kommer hem till imorgon så vet hon vad som hänt.

Men det var inge jättestor grej alls!

Vi drar vi för slutsats av det här då?

Joooo


Vilken jävla tur jag inte är karl, varje gång någon hade skickat ett sms där det står vi måste prata hade jag ju trott jag skulle bli pappa varje gång!

Neej nu skojar jag lite bara!

Av Stina Arwidsson - 26 januari 2009 10:52

Idag kom snön tillbaka till Karlshamn, i små fina flingor.

Tror knappast att det kommer lägga sig, men jag ser den!


På efter 10 idag handlar det om tro och samhällsfrågor.

Så jag har hunnit med att lipa loss till en låt dom spelade för Anna Lind, har jag sagt innan att jag faktiskt är Sveriges största lipsill?

Jo men det är sant, men jag är det i plåtförpackning.

Snart blir det lunch på stan, sen lite jobb efter det

Vad skulle livet annars gå ut på? Bara 5 dagar kvar innan vi tar helg.

Full fart framåt nu kickar vi igång denna veckan!

Ovido - Quiz & Flashcards