Alla inlägg under juli 2009

Av Stina Arwidsson - 30 juli 2009 23:11

Haha inlogg idag blev Jerk, samma namn som på killen som jag träfafde i Halmstad förra sommaren.. Jerk vad är det för namn?

Anyway har handlat massor inför stugan imorgon så klockan 15.00 sharp så är det jag som tar mig hemåt.

Packar ner stövlarna och en bag in box rött och drar till landet.

Myggmedel ska väl också med så slipper jag komma hem helt sönder biten.

Vi säger väl så va? En helg på landet bäst av allt är att Alex sommarpratar på lördag och om man är på landet så får man dricka rödvin så tidigt man vill.

Bra det! Haaaudi

Av Stina Arwidsson - 29 juli 2009 22:46

Not a day passed me by
When I don't think about you
And there's no moving on
Cause I know you're the one
And I can't be without you


Av Stina Arwidsson - 29 juli 2009 22:41

Jaha men då har det hänt igen, jag har utvecklat en allergi mot mig själv.

Denna gången har det satt sig i mina ögon, kliar så jag tror jag blir galen.

Inom det närmsta kommer jag plocka ut ögonen och koka dom i saltlösning!

Jag har varit på app idag och handlat med mig en plockpåse hem, men INGET hjälper!

Jag plockar ut dom nu, va fan ska jag med dom till när dom ändå mig galen!

Av Stina Arwidsson - 29 juli 2009 20:22

Jag skänker idag en tanke och ett stor tack till min vänner som befinner sig utomlands.

Vad roligt att ni gömde vattenkannan, men vet ni vad blommor kan dricka ur glas också vill jag lova!

Av Stina Arwidsson - 29 juli 2009 17:33

Pappa: Ska du med och träna sen?

Jag: vet inte ring mig.

P: ahh det är väl ingen mening du kommer ju bara äta tills du mår illa.

J: mjo finns stor risk för det, men va fan ring mig sen.


Jag har hållt tillbaka, jag har inte äta så att jag mår dåligt.

Det ni!

Av Stina Arwidsson - 28 juli 2009 22:17

Perfektion!

Jag kan ju säga att jag längtar liiiite till de börjar igen!

Av Stina Arwidsson - 28 juli 2009 22:05

Idag efter alla mina måste saker var färdig gjorda svängde jag inom rep på väg till Martin och Viggo.

Där inne står en kille som jag vet vem det är men aldrig haft någon relation till...

Han: Jaha så du jobbar inte idag alltså?

Jag: nej det gör jag inte ledig idag vettdu.

Han: Ojdå! det måste verkligen vara en första grej, vad ska du göra på din lediga dag då? Äta en massa godis?

Jag tar en dricka ur kylen går till kassan och svarar honom:

Jag ska leka med min systerson idag, köra med bilar och läsa sagor du vet!

Och vad gör du då? Varför står du här och hänger?

Kände att jag var tvungen att ge lite mothugg i det hela.

Han: Jag har semster.


Nu när jag tänker på det så här i efterhand, vad ville han mig?

Varför måste jag förklara mig för att jag är ledig?

Who the hell are you?

Ovido - Quiz & Flashcards