Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Stina Arwidsson - 2 juli 2009 22:31

Jaha här ligger jag med ryggen av på 8 ställen, ont så in i H gör det!

Skriver med tårna för att smärta inte ska bli värre i ryggen.

Har inte gjort något alls med den egentligen mer än att ligga på mage på stranden idag i ett par timmar. Tydligen klarar inte min svankrygg av det.

Hoppas på att jag är bättre imorgon då det bär av till Copenhagen med lill Göte.

Så see you all in a few days, nej men ärligt hej!

Av Stina Arwidsson - 2 juli 2009 02:08

Så att säga.

Dagen började förbannat tidigt med att jag, sunnget och Mini åkte till sandviken. Hängde badade och byggde sandkakor för fullt.

Lisa hon har börjat lägga ut naken/bikini bilder på mig på hennes blogg ( kolla länkar för er som vill se på riktigt)

Vidare drog jag hem till M:et & P:et för att inta middag och lämna lillkillen då han ska sova över hos " mormor & morfar" i helgen då jag ska till Köphenhamn.

Jag och P:et har varit i Bellevi för att se Ugglas Revy som var helt över förväntan.. Hur bra som helst!

Vidare till jobbet för ett glas vin och senare över till Åbron för att träffa världens bästa Olle.

Nu är jag trött som få och behöver lite skönhetssömn innan imon så;

God Natt Lovers keep it real!

Ovido - Quiz & Flashcards