Alla inlägg under februari 2009

Av Stina Arwidsson - 28 februari 2009 22:01

Idag har jag åkt vattenkana, som vi brukar säga jävlar vad det blev åka av!

Har varit på badhuset idag, lekt med mini och hängt på barndelen

som för var helt kanon!

Det fanns allt man kunde önska av ett bad, bläckfiskar som sprutade vatten, ugglor som sprutade vatten och mini grottor för barn men hej jag fick plats så där inne satt jag och hängde.

Plockade iofs med mig Viggo som täckmantel så det var hur lungt som helst.

Sunget satt utanför och vinkade ( aka lekte med ugglorna )


Annars så hade jag helt och hållet glömt bort hur sjukt trött man blir efter man badat på badhus. Tur att jag inte somnade framför ratten på väg hem .

Kvällen bjöd på mer familjehäng lite monopol och melodifestival  nu sitter jag här och är lite ledsen för jag har glömt mitt mentol nässpray hos sunget.

Hur ska jag kunna sova inatt?

Av Stina Arwidsson - 27 februari 2009 18:50

Här sitter jag med sötbarnet, han har en snusdosa i näven!?

Jag vet inte riktigt hur jag känner för detta, en ett åring som snusar?

Nja knappast men det är tydligen en väldigt rolig leksak.


Annars då? jaa jag har klämt mig på en vattenkokar idag.

Inget mer inget minder

Av Stina Arwidsson - 26 februari 2009 21:59

Idag har jag provat min balklänning...

Och till min stora förvåning satt den kanon, så nu ska jag gå på bal.

Eller bröllop ja iallafall jag ska ha den på mig.

Kan ju även funka som jobbkläder? Kavaj och skrafs sen är man redo ?


Har varit och vinka hej då till M:et & P:et dom ska på tripp, jag ska nog va kattvakt åt sötnos 1 & 2


Nu däckar jag snart här. Sova!

Av Stina Arwidsson - 25 februari 2009 22:57

Mest hela tiden så händer det nya grejer..

Roligt på G med andra ord, men också hemligt.

Mer info kommer typ i april någon gång, men den som väntar på något..

Ja nu kan fortsättningen förmodar jag?


Årets första solbrillor är inhandlade, ren lycka är det.

Så imon vill jag ha sol! Ge mej nu gaaah


Av Stina Arwidsson - 25 februari 2009 09:19

Efter åtta långa timmar av skönhetssömn så känner jag mig lite bättre..

Kan vara för att jag måste vara bättre till idag men (hoppas hoppas) också att jag helt enkelt bara är bättre.

Ser inte ut att vara väder idag till att plocka fram vårjackan så det är bara till att pälsa på sig när man ska ut på turen.

Har nu på morgonen kommit fram till att det är tur jag inte har så många vänner som ringer från -08 nummer då jag varje gång det ringer från ett sånt väljer bort att svara.

10 / 10 gånger så är det en försäljare.

Har haft en som har ringt ett par veckor om gratis strumpor och jag är trött på att säga nej till de. Jag vill inte ha!

Annars kör jag den klassiska - nej tyvärr det är min sambo som har hand om det och han är inte hemma just nu.

Den funkar varje gång! Men min sambo kan ju knappast bestämma om jag vill ha strumpor eller inte..


Kickar vi igång denna dagen nu eller?

Av Stina Arwidsson - 24 februari 2009 21:49

Så nu lipar jag loss lite till... Jag har ont i kroppen!

Jag känner mig som om jag vore 104 år och inte kan hålla upp mig själv!

2 semlor har jag ätit idag, gott de.

Nu så skriker sängen efter mig, så jag tror jag tar och kastar in handduken för idag!


Tack och bock!

Av Stina Arwidsson - 24 februari 2009 12:41

Jag har hela natten legat en någon form av feberfrossa.

Men det är bara att bita ihop och gå till jobb ändå, idag var det dock mitt jobb på skolan som bara är i några timmar så det funkade kanon.

Känner att jag börjar få klämm på detdär nu så idag hade vi saker att göra hela lektionen.


Idag är det förövrig P:ets nationaldag! Så pappan grattis på din dag!


Av Stina Arwidsson - 24 februari 2009 01:13

Jag har ont i halsen..

Pyl, lip storböl och allt sånt.


Ovido - Quiz & Flashcards