Alla inlägg under september 2008

Av Stina Arwidsson - 30 september 2008 15:38

Vissa bestämmer sig för att sluta handla kläder en månad..

Jag bestämmer mig för att sluta hänga upp hela mitt liv på karlar

Vilket menas inga dejter, ingenting. I'm off Men!

Det går skit bra!

Av Stina Arwidsson - 29 september 2008 09:52

Vet ni vad jag tycker?

Jag tycker vi skiter i det här nu...!

Nu ska jag sova tills det händer något roligt och oväntat.


Av Stina Arwidsson - 28 september 2008 10:10

Blogga on the drink är lite av min grej..

Jag fattar typ hälften vad jag skrivit när jag vaknar dagen efter.

Oftast låter det som att jag är super deppig när jag skriver.

Allt som oftast är jag faktiskt inte det!

Den stackars person jag ville skulle säga de rätta sakerna inatt för att jag skulle bli glad hade inte lätt alltså...

När jag vaknade idag ser jag att jag har skickat smset till någon annan. haha

Så jag förstår varför jag inte fick något samtal inatt/morse.

Peter Swartling är med hem iallafall och det tycker jag är ett gott tecken!

Ska vi sova lite till...?


Vet ni vad som hände mer igår!?

Kom fram en kille och frågade om det var jag som var bänken (kan ha varit brädan med kommer inte riktigt ihåg.) Men hur som jag bara jajaj visst är jag det.

Kille säger då: ja är det du som spelar i landslaget?

Jag bara hängde på jajaja visst är det jag, ser du inte det?

Hahah vet ni vad killen säger då!?

Nej det kan inte vara du för du har ju dubbelhaka!

Hahaha say what? har jag?

Så jag antar att det inte blir någon pizza till frukost idag

Av Stina Arwidsson - 28 september 2008 04:51

Idag hade dom sin avskeds fest... På Tisdag flyttar dom...

Jag lipade som en gris, skickade sms till den jag tänkte hade det rätta att säga!

Inget svar sömn eller helt enkelt annat för sig...? Stor fråga.


Av Stina Arwidsson - 27 september 2008 15:10


Men jag tänker inte skriva...

jag är så jävla trött på er att ni håller på och tjatar en massa hela tiden.

Ni äter upp mig!! Ge mig lite andrum jag förstår inte varför ni håller på!?


Idag ska det drickas slabbedask ( undra om det är så det stavas?)

Party on  

Av Stina Arwidsson - 25 september 2008 22:53

Jag vet iallafall 2 personer som hade velat vara jag ikväll!

Jag har träffat deras dröm, hehe in your face

Själv har jag fått blommor idag...

Japp det är sant JAG har fått en ros.

Jag tror att detta är en första grej, eller ja jag fick en av pappa som namnsdagspresent en gång. Rosa var den och jag älskade den.

Eller vänta jag har fått en ros på alla hjärtans dag en gång också.

Den personen jag fick den av önskar att han vore jag idag. (fast han vet inte om det)

Av Stina Arwidsson - 25 september 2008 10:48

I måndags flyttade en liten spindel in hos mig, baar en liten inte en sån som jag flippar ut för...

Jag vill inte döda den för lite rädd är jag allt så jag kom på en på bra grej.

Jag lät en fluga flytta in men han sköter fanimej inte sitt jobb som han ska.

Så nu har jag 2 st husdjur och jag vill inte ha någon av dom.

Idag ska dom få flytta till Nangijala.

Av Stina Arwidsson - 24 september 2008 22:49

mitt jobb! Jag gör verkligen det.

Idag kom jag på det igen, jag älskar det!

Har jobbat idag och hej i min låda vilken action jag har haft!

Det är kul när folk tror man är lite dum så jag brukar alltid spela på det!

Idag har det raggats friskt så jag har mest hakat på och gillat läget.

Haha måste se hur det hela slutar imon.


Ps. det har inte raggats på mig. ( iallafall inte av just denna person)

Ps 2. har jag sagt att jag ska ut och svina i helgen?

Ps 3. Jag ska köra barrunda så att ingen känner sig utanför mitt svinande!


Ovido - Quiz & Flashcards