Alla inlägg den 18 september 2008

Av Stina Arwidsson - 18 september 2008 21:49

Jag tror jag blev blåst av en telefonförsäljare innan...

Brukar alltid säga att det är min sambo som har hand om saker och ting i hushållet.

Det funkar varje gång, ingen vet vad han heter då han faktiskt inte finns.

Detta var en typiskt tjejgrej så jag kunde inte köra med min påhittade sambogrej...

Jag kan ju alltid skylla på att det inte var jag som sa ja. Det låter ju inte som jag när jag pratar.


Av Stina Arwidsson - 18 september 2008 18:06

Igår firade vi Göte.

Rödvin och musikquiz med boybandtema, vi trodde det skulle bli en baggis tänkte nog dom som satt runt i kring oss också när dom skulle ropa ut vinnaren så pekade alla på oss.

Men vi fick bara 9 rätt... Tur var väl det för vårt lag gick under namnet "kom i luckan Berit och Lisa" jag hade inte hämtat något pris...

Febern kom tillbaka igår med så idag har jag bara slappat...

Göte har varit sympatisjuk med mig så vi har bakat chokladbollar, ätit glass och lite lite Donken.

Skolkade från min tvättid innan med känns som det ligger kläder i hela min lägenhet just nu

Ligger dom inte i påsar ( jaaa har inte hunnit packa upp allt,) så ligger dom i soffan, sängen och köket!

Varför jag drar in dom i köket kan man väl undra men jag bor litet så man tager den plats man haver.

Nu ska jag försöka mig på att få lite ordning här så jag ska ta ett städryck.

Har tappat rösten helt och hållet så jag ska städa utan att sjunga och dansa

Är det möjligt!?

Ahh jag ger städningen den lilla röst jag har kvar, jobbar ju ändå kväll imorgon så det kanske inte ringer så mycket då.

Hoppas kan man ju alltid för företagets hälsningsfras är millång och den kan jag inte ta med denna rösten.

Rent hus here I come

Ovido - Quiz & Flashcards