Alla inlägg den 24 september 2008

Av Stina Arwidsson - 24 september 2008 22:49

mitt jobb! Jag gör verkligen det.

Idag kom jag på det igen, jag älskar det!

Har jobbat idag och hej i min låda vilken action jag har haft!

Det är kul när folk tror man är lite dum så jag brukar alltid spela på det!

Idag har det raggats friskt så jag har mest hakat på och gillat läget.

Haha måste se hur det hela slutar imon.


Ps. det har inte raggats på mig. ( iallafall inte av just denna person)

Ps 2. har jag sagt att jag ska ut och svina i helgen?

Ps 3. Jag ska köra barrunda så att ingen känner sig utanför mitt svinande!


Av Stina Arwidsson - 24 september 2008 10:37

Igår var en kompis till mig med i lokaltidningen.

Det gjorde hela min dag, han såg super kul ut då han lyckades göra minen man gör innan man nyser..

Han hade inte sett bilden klockan 12.00 ringer jag och gapskrattar

Han ville inte prata just då... Varför fattar jag inte!? Jag skrattar ju av kärlek.

Igår blev även min underbara systerson 7 månader så i 7 månader har man pussat på detta lilla livet.

Igår var han världens sötaste, de flesta brukar alltid pussa på honom många gånger. Jag är en av dom!

Igår låg Viggo och pussade på mig när vi kellekte!

Konstigt attt man kan tycka mer och mer om honom varje gång jag ser honom!


Ovido - Quiz & Flashcards