Alla inlägg under april 2009

Av Stina Arwidsson - 29 april 2009 23:11

Än en gång ska ni få följa med in i min dröm från i natt...

Drömmde att jag var i samma hus som Zlatan, ingen fick säga eller göra något så att han blev arg... Han var ju Zlatan.

Helt plötsligt sp tar Zlatan kalsonggreppet på mig och drar utav bara helvete...

Då brast det för mig kan jag säga så jag slog till honom så han ramlade av en stol och vrickade handleden... Det var tydligen slutet på hans fotbollskarriär. Och också slutet på min dröm.

Nu ska jag se vad denna natten har att erbjuda!

Av Stina Arwidsson - 29 april 2009 22:23

Vilken dag.

Glassa på Götes "balle" på förmiddagen, vinkade hejdå till henne för att hon skulle vidare till jobb.

Sen begav jag mig ut på stan en sväng och fixade en del måste, vidare bort till glassbåten där jag intog dagens största måste. Glass!!

Kvällen har jag spenderat på möte på Kreativum har samlat på mig en massa nya ideer och har en massa roliga saker på gång.

Kanske jag inte hinner med en fritidssyssla till, kanske jag skulle gå in helhjärtat på turismen... ?

Eller kanske jag bara ska sova på saken och vänta och se hur jag känner imorgon.

Utveckling mina vänner. Förbannat skoj det där!

På vägen hem från Kreativum så sprang en mus över min fot... En riktig!

Det bekommer mig inte alls, hade det varit en spindel så hade jag fortfarande legat på gatan och gråtit.

Viktig information som jag delger er.

Av Stina Arwidsson - 28 april 2009 23:08

Jag blev verkligen terrad idag på jobb...  Sisådär kul sen gick terrorn över till en del andra..

Det gjorde inte alls saken bättre, men det löste sig dock till de bästa.

Wiihoo för det!

Av Stina Arwidsson - 27 april 2009 09:30

Nu var vi där igen, måndag morgon efter en händelserik helg.

Vardagen känns lite gråare än innan helgens festlighter.

Det är helt enkelt baksidan av det hela, jag som ändå är ledig idag också borde nästan tycka att livet är lika roligt som det var igår men just nu orkar jag inte med de.

Gymnastikuppvisning till helgen och jag har en hel del att fixa med tills dess.

Inga skador iår dock då jag har insett att man inte kan få tillbaka formen en vecka innan det är dags. Så mina ben är hela!

Skulle blivit Jönköping i helgen men mina planer ställs in pga. gymnastiken.

Vilket självklart är väldigt synd då jag inte besökt Jönköping sen i november.

Det är för länge, på tok för länge.

Lite frukost på detta nu kanske? Vi tar det så .

Av Stina Arwidsson - 26 april 2009 19:23

Och sen en i baguette...

Fin fin natt beställning, korvkillen förstod vad jag menade iallafall.


Av Stina Arwidsson - 25 april 2009 09:52

Nu sticker vi.. Karlskrona ikväll går vi all in.

Så nu vet ni det.

Hauudii

Av Stina Arwidsson - 25 april 2009 00:04


Kunskapstest om arbetsplatsen..

Jag vann en stol. Aka Jag kom ETTA!! wiiihoo

Sova? Jaaa. Karlskrona imon? Jaaa.

Av Stina Arwidsson - 23 april 2009 22:25

Har spenaderat kvällen med inspelningar från gymnastikuppvisningar som varit.

Det märks att man blir äldre kan jag ju säga, gör saker på inspelningen som jag inte visst att min kropp skulle kunna tänkas kunna!?

Men den största frågan är 2003.. Sunget är så smal så hon kan gömma sig bakom ett hopprep, själv är jag väl inte heller så där jätte stor men betydligt större än Sunget..

Så vi satt till slut och funerade på om vi fick mat 2003?

Pappa visst fick vi väl mat då? Men vart satte det sig sen...?

Inte på Sunget den saken är helt klar.

Ovido - Quiz & Flashcards