Alla inlägg den 12 april 2009

Av Stina Arwidsson - 12 april 2009 23:50

Så har jag spenderat min söndagkväll..

Varit hos Martina och spelat bingolotto, var sjukt nära vinst på alla bingo men nu sitter jag ändå här utan bil, guld eller kretaresa..

Hur fan gick det till?


Av Stina Arwidsson - 12 april 2009 11:28

Jag måste tydligen byta batteri i min bankdosa... Hur kul är det?

Och varför i hela friden görs inte bankdosorna med USB?

va?

Av Stina Arwidsson - 12 april 2009 09:39

Dagen igår innehöll precis det som påskafton ska innehålla.

Påskmat, målning utav ägg och leta påskägg i M:ets & P:ets trädgård.

Mitt tog lång tid att hitta då jag vägrar leta vid M:ets husdjur men helt klart så var mitt ägg runt där. Inte inne hos hönorna då vilket var en väldig tur annars hade jag fortfarande inte hittat de.


Just nu ligger jag och funderar på vad vi ska göra med denna dagen?

Vädret är ju lite sämre än vad det varit de senaste dagarna...

Städa kanske? Eller hämta upp mina sommar och vår skor?

Svårt beslut.

Ovido - Quiz & Flashcards