Alla inlägg den 10 april 2009

Av Stina Arwidsson - 10 april 2009 16:05

Har åkt E22 i Martinas bil med håret nersläppt, det tog ca 15 minuter och bara få igenom en kam genom burret...

Nog om det, nu äter jag lays och kollar på min Bff och Bmf som bakar och lagar mat.

Det tycker jag är äggstra bra.

Glad Påsk 

Av Stina Arwidsson - 10 april 2009 09:19

Var ju inte hemma igår..

Befann mig på Blåkulla med alla andra häxor. Efter jag hade kommit hem igår parkerat kvasten och hela den grejer så gick jag i vanlig ordning och la mig.

Ca 02.00 så vaknade den riktiga häxan i mig till liv!

Då blev jag väckt utav musiken.. Skickade iväg ett sms menade på men kom igen!!

Musiken tystnade efter bara ett litet tag men jag känner mig som Magica the hex gånger 20 tusen just nu.

Mitt vanliga humör är som bortblåst och jag befinner mig nog inne tills jag känner mig som mig själv igen.


Ovido - Quiz & Flashcards