Alla inlägg den 18 april 2009

Av Stina Arwidsson - 18 april 2009 23:16

Min kropp har fattat hela dagen fel, eller mitt ansikte har fattat det hela fel.

Jag ser som piggast ut på kvällen efter jag tvättat bort mitt smink.

Kom nu inte och säg att ja där ser du det är bättre att vara utan för den sortens snack köper jag inte bara.

Önskar bara att mitt ansikte behåller sin pigghet till imorgon när klockan piper för tidigt...


Av Stina Arwidsson - 18 april 2009 12:14

Förmiddagarna då man jobba eftermiddag är bara en lång väntan..

Eller ibland hinner man med att hitta på något innan jobbet men då bör inte inte vara något spontant utan gärna planerat in i minsta detalj.

Idag har jag inget planerat.

Jag sitter bara och väntar, dricker kaffe med gammal mjölk för jag inte inte har någon ny hemma och orkatr inte gå upp på stan.

Jag har gått strandpromenaden jag har läst bloggar och jag har diskat undan, duschat och läst tidningen..

Vad ska jag nu hitta på i 2 timmar?

Man kan ju gå ut och sätta sig på gården en sväng men jag pallar inte med en massa barn och bollar och sånt just nu.

Vill inte ha en boll i huvudet, hundar är det också ute på gården och jag vill inte ha en sån i huvudet heller.

Hade velat kolla på grabbarnas premiär idag, de börjar med att spela mot favoriterna om jag inte minns helt fel.


Av Stina Arwidsson - 18 april 2009 09:19

Laddar mp:en så nu ligger jag här och väntar på att den ska vara klar.

Lyssnar på lite annat så länge, bland annat denna sjukbra låt!


Av Stina Arwidsson - 18 april 2009 08:54

Under min ledig tid så har jag hunnit med att läsa ikapp lite skvaller tidningar.

I en av tidningarna har jag hittat en "hur du lyfter din rumpa 2 cm högre utan ingrepp"

No life som jag har så har jag börjat med detta.. Bara för att se om det verkligen skulle kunna funka.

Lovar att återkomma med resultat.

Ovido - Quiz & Flashcards