Alla inlägg den 19 april 2009

Av Stina Arwidsson - 19 april 2009 22:25

Eller...

Martina smsade förra lördagen att jag var med på tv.

Min första tanke var: bara jag inte snackar så är det ju inget..

Och samma mina ord, eller ja jag sa inga ord. Sprang bara förbi och grävde i mina fickor efter nått...

De ska jag berätta för mina barnbarn sen, dagen jag var med på tv.

Hollywood here I come

Av Stina Arwidsson - 19 april 2009 16:31

En av de bästa/sämsta sakerna med att vara singel är det här med maten.

Man kan inte bolla med någon vad den andre är sugen på man får förlita sig helt och hållet på sig själv.

Idag har jag inget svårt med det alls, idag är det söndags middag i mitt hem.

Köttfärslimpa mina vänner, det är riktig mat det. Husman när den är som bäst.

Men nu sprack min ugnsform precis i ugnen.. Det var ju mindre lyckat.


Av Stina Arwidsson - 19 april 2009 16:26

Denna helgen har fört med sig 2 stora nyheter!

Håll i hatten nu för här kommer dom:


Nyhet nr 1:

Jag och han den tunnhåriga i parlamentet har samma mobil. Ja eller lika. Ja ni fattar.


Nyhet nr 2:

Blondinbella har varit på semester.. Hon har köpt ett nytt armband.

Samma armband som suttit på min handled i snart ett halv år.


Stora grejer detta gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards