Alla inlägg under juni 2009

Av Stina Arwidsson - 30 juni 2009 21:40

Men jag orkar lyfta han.

Bilden hittade vi på Cillas Facebook

Av Stina Arwidsson - 30 juni 2009 08:39

Ja den dära Göte alltså... Fan vad bra hon är ändå!

Äkta kärlek!

Till helgen drar vi på vår årlig roadtrip, eller ja detta året blir det traintrip

Vi ska ta tåget över till Köpenhamn och vara där över helgen.

Denna är till dig, Kärlek


Av Stina Arwidsson - 29 juni 2009 23:07

Jag har en ny låt som spelas om och om igen...

Så långt borta ändå.

Jo jag kan hålla med om att videon är lite mesig..

Av Stina Arwidsson - 29 juni 2009 22:10

I helgen var vi på 25års fest.

Göte jobbade så hon var inte med tyvärr, anyway jag och BMF var i samma lag på tipsrunda. Vi kammade hem segern med ett par poäng! Yiiihaa

Men nu till det som var så konstigt.. Senar kommer folk fram och säger saker i stil med:

- Ahh Snoff jag visste du skulle vinna. - Snoff du äger ju på allt du gör. (ja det är sant han sa så)

Detta gör mig väldigt fundersam, var det ingen som märkte att vi faktiskt var två i vårt lag!?

Jag var fanimej också med!

Av Stina Arwidsson - 29 juni 2009 09:53

Ni kanske undrar var jag håller hus? - Inte? Nänä men iallafall här är jag!

Vad jag håller på med är väldigt lätt att förklara jag semesterfirar nämligen,

håller till vid havet, åker ett par turer på inlines, lite fest och annat bra!


En vecka är gjord och en vecka väntar fortfarande. Sen blir det back to work.

Iallafall för ett par veckor till innan nästa semesterrunda.


Nej hörrni ville bara meddela att jag fortfarande lever men nu tar jag min solstol och åker ut till Köpegårda. Haauudii

Av Stina Arwidsson - 23 juni 2009 23:10

Jag har inte intagit en droppe alkohol under min semester.

Jag har inte heller sovit ut på riktigt, just nu har jag lite ångest över att semestern går för fort.. Det har bara gått 2 dagar. Vad ska jag säga?

Jag oroar mig över mycket!

Imorgon ska jag och mini hänga hela dagen, hans föräldrar jobbar och dagis känns så där skoj.

Vi ska till stranden och bada, har gått igenom regler för Viggo under kvällen så han vet hur han ska bete sig när vi hänger ute bland folk.

Han är fint tränad!

Nej men ärligt, jag bad honom att låta bli att blotta mig för folk.

Det var allt...

Nej men hörrni kl ställd på 05.45 så god natt nu kanske?

Av Stina Arwidsson - 23 juni 2009 20:02

glöm inte porren ikväll, grils!

Mer Rasmus Elm åt folket!

Av Stina Arwidsson - 23 juni 2009 16:58

Jag har varit på tur med lill killen och P:et vi tog v´årt pick och pack och åkte upp till jönköping.

En liten sväng till Gränna och kolla hur man gör polkagrisar hann vi med.

Har sett det innan en massa gånger men man måste ju uppdatera sig lite.

Hittade lite bra att ha grejer på A6 också som fick följa med till Blekinge.

Nu så blir det en liten runda till coop sen ska det sjungas till Allsången!

Haaaudii 

Ovido - Quiz & Flashcards