Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Stina Arwidsson - 7 juni 2009 20:14

Idag har jag gjort min medborgliga plikt och rösta i europavalet.

Stolt som en tupp, medelåldern i valloklalen var väldigt låg vill jag lova.

Så det känns hur bra som helst så här i efterhand.


Idag var också sista dagen på rocken för -09 vi planerar nu för -10 och vissa av oss hoppade ett par steg fram och planerade -11 när de ändå var igång.

Veckan som väntar är studentvecka.

P:et skrattade åt mig när jag berättade mitt absoluta måste inför veckan.

Helt klart att ta ner min pappersinsamling.

Den äter sig längre in i min lägenhet för var dag som går.

Andra måsten för veckan är klippa luggen, måla naglarna och sola lite.

Men det sa jag inte till P:et risken finns ju att han tycker jag är ytlig.

That would be so wrong!

Ovido - Quiz & Flashcards