Alla inlägg under juni 2008

Av Stina Arwidsson - 30 juni 2008 20:31

Denna bilden är den roligaste jag vet...  Kan du förstå varför?

Brukar tänka på den när jag har tråkigt.

Bilden har jag norpat utav Roger


Av Stina Arwidsson - 30 juni 2008 19:45


Idag hade jag en sak planerad, lunch på Vägga.

Åt en helt underbart god pastasallad.

Efter det var gjort åkte vi hem och stirrade i taket..

Innan vi kom på att vi skulle på roadtrip, bilen gick mot kosta.

Väl uppe i Tingsryd ändrade vi oss och körde mot Växjö istället.

Och vet ni vad!? "Han" har köpt ännu ett par skor till mig!

Hittade lite annat plock sen styrde vi mot Max, I love max.

En cali4nia burgare och lite green and garlic dipp! Jippie!


Sen hände det som oftast händer när man ska köra hem från Växjö.

Vi körde fel... Detta är alltså 3de gången jag kör fel när man ska hem därifrån.

Men jag har inte kört åt samma håll någon utav gångerna jag kört fel.

Denna gången körde vi mot Alvesta, vilket var ganska tur för där hittar jag som handen i handsken!

Men hur fasen lyckas man köra fel varje gång då?

Sist var det värre för då var jag helt själv och vid en sjö och en kyrka.

Då fick jag ringa GPSen Karlsson och lipa lite så han hjälpte mig att hitta rätt igen.

Herregud hur svårt kan det vara!?

Av Stina Arwidsson - 29 juni 2008 13:51


Jag har en "han". Han brukar oftast göra mig väldigt besviken.

Han är en sån som inte bryr sig om att han trampar på reklamen 20 tusen gånger innan man plockar bort den.

Han diskar sällan, hjälper inte till att städa och stökar runt i största allmänhet.

Men denna veckan är det något som har hänt!

Han har gjort 2 fina grejer!

Han har köpt nya skor till mig och ett par underbart fina byxor!

Sen i fredags tog han sönder rullgardinen.

Jag är lite splittrad just nu. Gilla eller inte gilla!?

Av Stina Arwidsson - 28 juni 2008 22:50


Starta konto på Tradera och sälja av en massa saker man samlat på sig av sina ex..

Tröjor, shorts mm. Rik som ett troll! Mooohahah!!

Hard shit!


25års fest med kubb, jag träffade kungen!!


Av Stina Arwidsson - 27 juni 2008 23:12


Nettan sa att hon hade en bok som jag bara MÅSTE läsa.

Idag har jag fått låna the bok utav henne.

Diagnos: Duktig handbok för överambitiösa tjejer.


Jag ska nog börja läsa den snarast.

Av Stina Arwidsson - 26 juni 2008 22:16


Sitter och slö surfar, fördriver tiden i väntan på något annat.

Kommer in på en sida, vid kanten kommer det en sälunge.

Jag dra upp för den tittar på mig med sånna där ögon man inte kan säga nej till.

Vad gör sälen då?

Jo men tjena den följer ju självklart med!

Bli fadder ser jag att det står under.

Konstigt med tanke på att jag innan idag tackat ja till att bli djurvän.

Man skulle ge en viss summa pengar i månaden som går till djur som behöver hjälp.

Så sälen: hjälpen kommer!!!

Av Stina Arwidsson - 26 juni 2008 22:03


Alltså igår när vi var hos Ingvar så köpte jag en palm.

Den är så fin så fin när den står i sitt hörn, jag gillar den mycke!

Kom hem precis var lite orolig över att palmen skulle vara ledsen då jag lämnade honom vid halv 7 idag på morgonen.

Men nej då! Han står här lika underbar som innan.

Och jaa Uggla det är en han.


Imorgon fyller min svåger år, måste på stan och ragga paket.

Svårt läge... Kanske ska ge bort en frukost eller 2 på jobbet. hehe

Nej mycket snack på er nu!

Ska nog ta och lägga mig nu tror jag! Natti

Av Stina Arwidsson - 25 juni 2008 21:52


Sjuk sak det här med att åka iväg till Ikea.

Idag har vi varit på ikea i Älmhult, där kommer man först till sofforna och sen till tvbänka, hyllor tvbord mm.

När vi var vid tvborden hade jag sett 3 personer från Karlshamn.

3 st!? ja herregud man kan då inte gömma sig någonstans.

Senare nere vid spara & förvara så stod jag och Viggo och flög lite flygplan kom det ta mig tusan 3 nya från Karlshamn som jag inte har räknat in i dessa ovan!

Jaja men det kanske inte var det viktigaste på denna dagen.

Utan på vägen upp till ikea blev jag och Lisa riktigt hungriga så pass så vi inte kunde tänka klart.

Konstigt att man alltid blir det när man åker dit, måste vara vägarna som tröttar ut en och gör en hungrig som en varg!

Så idag har jag ätit 15 köttbullar!! Mums!

Tjejen i kassan frågade 10? Nejnejnej 15 svarade jag stolt!

Ovido - Quiz & Flashcards