Alla inlägg under maj 2009

Av Stina Arwidsson - 31 maj 2009 23:02

Ja då var vi där igen. Imorgon så är det en ny brandman i köket som gäller!

Imorgon fyller Sunget år, har firat redan idag med frulle och bad i Viggos minipool!

Kvällen har jag spenderat med att räkna vykort, 1860 stycken. Ungefär.

En låt i huvdet har spelats om och om igen.. 2 olika stycken som passar utmärkt.

Javisst, Lars är sommar!


Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå
Det är snart en vecka sen Du ringde, så jag börjar nog förstå


Jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för Dig
Du spelar nåt slags spel
Och det kan så lätt bli mitt fel
när Du ser på "lilla mig"
Och en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej




...

Av Stina Arwidsson - 30 maj 2009 23:55

Everytime you walk away or run away you take a piece of me with you there!

Av Stina Arwidsson - 29 maj 2009 22:54

Träffade på min fd. engelskalärare på skolan idag följande utspelar sig:

Ja detta är Stina henne kommer du väl ihåg.

Han: Nej det gör jag faktiskt inte... Kliar sig lite i huvudet..

Jag: Nej jag såg väl kanske inte ut så här på den tiden, jag var blond..

Han: Ja nu kommer jag ihåg det var du som var så bestämd med allt!

Jag: mm Jo jag var väl ganska rakt på sak.

Han: Varför mailade du inte mig när du hade praktik i Jönköping, du lovade att du skulle göra det!

Jag: Ja men herregud, det kan jag väl inte sitta och försvara nu, vi var ju trots allt 12 i klassen som började kursen och vi var 2 personer som avslutade den. Jag var en av dom 2, jag är stolt att jag orkade med det!


Stina vs Fd engelskaläraren 1-0

Eller?


Jag blev bjuden på personalfest med, jag tackade nej.

Känns fortfarande lite fel med tanke på att de flesta en gång i tiden varit mina lärare... Jag ska skaka av mig det.. Snart!

Av Stina Arwidsson - 29 maj 2009 00:22

Min granne envias med att knacka god natt till mig...

Borde jag knacka god natt tillbaka...?

Men sen hur fan ska jag veta att 3 kanck betyder go natt?

Jag chansar ju bara.. Tänk om 3 knack betyder något helt annat för honom?

Njjja Knack, Knack, Knack

Av Stina Arwidsson - 28 maj 2009 10:52

Nu äntligen har min Gossip girl dvd hittat hem.

Vilket för mig betyder en daglig dos av min favorit man aka Chuck Bass.

Jag valde inte samma favorit som andra, jag valde honom!

Och denna morgon har vi hängt ihop i ett par timmar.

Javisst ni hörde rätt, varit uppe sen kl 7 och tvättat.

När jag kommer ner första gången i tvättstugan så ser det ut som att en fågel har flugit in och dött där...

Men jag var för trött för att reagera så jag trodde att jag såg i syne.

Nästa gång jag var nere såg det ut som innan, men jag trodde ju självklart att den som dödat en fågel i tvättstugan kunde ringa vaktmästaren eller kanske rent av städa efter sig själv?

Nu sista gången jag var nere kom jag på att det säkert inte är fågelfjädrar utan någon har ju säkert tvättat en kudde som gått sönder eller nått.

Den personen har iallafall gjort så att det är stopp överallt i huset..

Tur att min del inte hör ihop med det. Moohaha

Nu ska jag snart bege mig upp till resecentrum och hoppa på bussen till Olofström, har aldrig åkt buss dit innan men jag hoppas jag reder ut det!


Men är jag inte tillbaka tills ikväll så kan ni väl efterlysa mig. Yes?

Av Stina Arwidsson - 27 maj 2009 16:16

Jag drömmer mig bort...

För att tillägga så har inte pojkarna på bilden något med min dröm att göra!

Av Stina Arwidsson - 27 maj 2009 15:56

Frågan är inte om jag behöver ett par nya kärlekar.

Frågan ä mer ska jag inte ta och köpa mig mina favoriter som jag spanat på.

Dom hade passat bra in i min samling utav skor. 

Jag behöer de kanske inte men... Det blir nog ett par nya ändå.

Av Stina Arwidsson - 27 maj 2009 09:20

Jomen detta satt väl fint, börjar min leighet med moln.

Men men det är väl smällar man får ta, har ju så mycket tid över till annant då, som tex slö surfa, kolla på tv mitt på dagen.

Alla mina favoritsysslor helt enkelt.

Har fortfrande träningsvärk sen någon dag tillbaka, ryggen och låren fick sig en tuffare match än vad de tydligen klarade av.

Nej hörri, vem kommer över med frukost?

Ovido - Quiz & Flashcards