Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Stina Arwidsson - 1 maj 2009 23:39

Yes ryggen gick precis av på 20 ställen. Jag la mig ner.. Mycket dumt gjort.

Har målat ca 1oo flaggor idag, ska ha dom på söndag var det tänkt.

Tröttnade ganska fort på att måla så det blev inga svenska eller norska flaggor.

Jag har gjort en jävla massa japan och en del finland också. Dom var lättast!

Nu ska jag kolla lite Mc dreamy sen ska jag sova sött.

Eller ja, men ni fattar hur jag menar! Jag ska sova som jag gör.. Kort och gott.

Av Stina Arwidsson - 1 maj 2009 13:20

Göte: Kommer du ihåg när man tyckte denna backen var den värsta.

Jag: Ja man hade som en klump i magen varje gång och hoppades på att man skulle klara av dragläget...

Göte: Ja precis så.

Precis här dör bilen för Göte fick motorstopp...

Det kom ganska lägligt om jag får säga det själv!

Ovido - Quiz & Flashcards