Alla inlägg under oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 31 oktober 2008 11:22

Tacka Gud! Tusen tack för att du såg till att X:et flyttat in..

Tack igen för att hans favoritlåt är Feel good med Ola Svensson.

igen TACK för att han sjunger med så fint!!

Av Stina Arwidsson - 31 oktober 2008 01:05

Du till Rosenkällan...? Du vet Rosenkällan...?

Känner du till Allan som bor i Rosenkällan...?

Han som är miljonär...

På skulder..!

Stammisar is the shit!

Natt!!



Av Stina Arwidsson - 30 oktober 2008 17:17

Jag vill bada !!! Varmt så man får riktiga mormor fingrar..

Jag är tom lite sugen på att bli lite halvt skållad.!

Men jag har inget badkar, så hur ska vi lösa detta?

Om jag stänger dörren in till badrummet och startar alla vattenkranar där inne kan jag fylla hela rummet då?

Då kan jag lova att jag ligger inne med sveriges största badkar!

Nej off to work again...


Av Stina Arwidsson - 29 oktober 2008 21:44

Bowlingen gick skitbra!

Lite svårt att vara klassensclown och sitta längst fram bara...

Han fattade inte min skämt, men det spelade mig ingen roll jag skämtade på iallafall...

Sunget fick ett par finfina bilder, ska se om jag kan flörta tll mig dom så ni får se mig in action!

Av Stina Arwidsson - 29 oktober 2008 13:41

Dålig stämning är när de kliar i örat och jag kliade med nymålade naglar!

Typiskt!!!

Av Stina Arwidsson - 29 oktober 2008 10:23

allt som fattas just nu är en bit morotskakebit.

Idag ska jag bowla, jag ska lära mig..

Det är kanske på tiden, har alltid spelat på ren tur.

Vad ska vi hitta på innan dess? Städa ljuslyktor?

Av Stina Arwidsson - 28 oktober 2008 19:30

Har skrattat åt detta hela dagen! Modo röv...! Hahaha

Av Stina Arwidsson - 28 oktober 2008 12:08

Jag vill ha dvdfilem om Ingvar Kamprads liv kostar bara 29 kronor om man är IKEA-family medlem!

Ordinarie pris 79 spänn vilket iofs inte är så farligt heller.

Söta?

Ovido - Quiz & Flashcards