Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 14 oktober 2008 22:07

Vad jag har ont i kroppen nu...!

Har spännt mig hela dagen, men inte för att jag har varit stressad eller så.

Utan jag har städat och jag var tvungen att spegla mig för att se ifall man får muskler av att städa.

Newsflash:

Det får man inte!

Av Stina Arwidsson - 14 oktober 2008 18:55

Sitter och funderar över det här med vinterjacka

Vet precis hurdan jag vill ha nu, skulle försöka förklara för Göte nyss

Lät i stil med:

Vet du vem Oscar i Piff & Puff är? Jag vill ha en sån han har när de flyger i patrullbilen.

Hon bara skrattade åt mig! Fattar inte alls varför?

Av Stina Arwidsson - 14 oktober 2008 11:30

Idag ska jag laga fin middag till min lover!

Nu har jag städat och fejjat ska snart upp till ica och handla.

Jag är världens lyckligaste just nu!

Ovido - Quiz & Flashcards