Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2008 23:15

Vad tycker ni, ska vi ta en dag imon och äta glass och verkligen älta och sörja vad som hänt?

Eller ska vi blicka framåt och gömma minnet i bakhuvudet..?

Vi får ser vad morgondagen har att ge!

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2008 22:49

Jag och Göte har gjort en pakt.. Ifall man skulle bli överfalln så ska man kunna ringa till den andra och säga kodordet så ska den andre ringa polis eller skaffa hjälp på annat sätt.

Först hade vi rosévin, men det sa vi ju typ varje dag ändå så det föll ganska snabbt.

Nu håller vi på med nya ord eller ja ord och ord mer meningar.

De 2 som är uppe på förslag just nu är:

* Det ska snöa i Januari & * Det kommer bli en kall vinter

Men nu har vi börjat funder om.. Inte så kul att säga det kommer snöa i januari när det är februari.

Heller inte så kul att säga det kommer bli en kall vinter i juni..

Så nu funderar vi vidare.. Förslag någon?

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2008 13:02

Jag behöver lite uppåttjack så idag ska jag till hälsokosten!

Jag ska gå in sen ska jag linda in det så snyggt jag kan.

Hade tänkt mig något i stil med:

-Jag behöver något som gör att jag blir glad när jag vaknar. Inga jävla kapslar ge mig något jag kan lägg i en fix och skjuta rätt in i systemet!


Lovar att berätta hur de går sen!

Av Stina Arwidsson - 27 oktober 2008 09:48

Jag har beställt frukost idag, med hemkörning..

Så jäkla gött, hade bokat vid 9 tiden, fortfarande har ingen frukost kommit!

Hoho...?

Nu får jag ringa och föra liv och det tycker jag inte är så skoj.

Ha där ljög jag, jag älskar att föra liv. Håll i Hatten nu gubbar

Ovido - Quiz & Flashcards