Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 19 oktober 2008 23:56

Hittade ett brev som jag skrev när jag var liten hemma hos M & P idag.

Jag hade döpt alla saker som jag hade till något! Redan då...?

Så varför hänga upp sig på hela den här Peter Swartling grejen?



Av Stina Arwidsson - 19 oktober 2008 23:48

Har lanserats en ny hemsida. Där kan man köpa medicin direkt på nätet, inga köer inga konstiga frågor hos läkaren du vet vad som är bäst för dig och din familj!

Förra veckan hade jag magsår... Jag var helt 100 på det tills smärtan försvann efter 2 dagar..

Veckan innan dess var jag helt säker på att jag hade cancer....

För nån dag sen satt vi och spelade kort när det helt plötsligt från ingenstans högg till i ryggen! Som hjärthugg liksom fast detta hugg var mitt i ryggen!

Jag har helt säker på att någon hade knivskurit mig där & då i Götes soffa!

Tvingade självklart henne att kolla ifall ryggen var hel, det var den ju klart.

Vilket i sin tur bara säger mig att jag har världens bästa läk-kött!

Knivskuren ena sekunden andra är jag hel igen!

Det luktar lite heros över mig....


Jag vet ju iallafall helt klart vad som är bäst för mig och min kropp!

Jag är en sån person som verkligen ska ställa diagnos på mig själv.

Behöver jag säga att jag har denna nya sajt som startsida??

Jag om någon behöver verkligen det!

Ovido - Quiz & Flashcards