Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 17 oktober 2008 23:10

Har funderat över sak...

Vi har ju ett så fint förhållande jag och ni men nu tycker jag att det är dags för oss att utveckals lite - ta det ett steg längre, vi ska till nästa nivå.

Just nu som ni kanske vet så dejtar inte jag längre, kände jag var tvungen att ta en paus från det. Det stod mig upp i halsen.

Men snart är det dags för mig att komma ut på banan igen, ge mig ut i djugeln - ja vi kan kalla det vad ni vill.

Men nu till det viktiga i det hela:

Jag kommer ge er kära läsare chansen till en förhandsgrej jag kommer "lotta" ut en dejt med mig själv till er!

Dejten kommer äga rum en vecka innan det riktiga realese datumet.

Varför tänker ni?

Jo för att jag faktiskt är så här genuint gullig som jag framställs här på bloggen sen tycker jag kort och gott att det skulle vara oerhört själviskt av mig att hålla mig för mig själv...


Hur går du till väga?

Skriv en kort beskrivning av dig själv samt en vinnarslogan på MAX 25 tecken i kommentarsfältet (uppe i hörnet)

Vinnare presenteras här på bloggen inom kort.

Vill även förtydliga att jag sitter som enväldig domare i juryn för denna tävlning. Mitt beslut går ej att överklaga!


Så vad väntar du på...?

Skicka in ditt bidrag till tävlingen redan idag!





Av Stina Arwidsson - 17 oktober 2008 10:33

Idag sjunger Eric Gadd på efter 10..

Can someone please put his balls back??

Nu gärna!

Ovido - Quiz & Flashcards