Alla inlägg under november 2008

Av Stina Arwidsson - 30 november 2008 16:34

Alltså inatt har jag drömt helt åt skogen konstiga grejer (gäjjer)

Hur som, hjälp mig tyda detta här nu:

Jag lånar pappas bil, i handen har jag en korvmacka (?!) och kör upp till ett typ bostadsområde för att träffa en kompis.

Då blir bilen en sån leksak som man kan skruva upp på baksidan så att den går framåt. Hängde du med på hur jag menar?

Jag vet att om jag släpper handbromsen så kommer bilen att börja gå fram.

Men då tappar jag korvmackan utanför bilen vilket betyder att jag måste gå ut och då råkade jag släppa handbromsen.

Bilen flyger all världens väg och stuttsar mellan en massa bilar tills den kommer till en toyota. 

Då blir bilen en skogshuggare som gör typ robotdansen över en silvrig toyota.

Men det blir inga märken, vilket jag tyckte var tur.

Men då.... 

Kommer det en tant och börjar skrika på mig....

Då ringer telefonen och jag vaknar till.


Så nu undrar jag, vad menar min hjärna med detta?

Ska jag bli skogshuggare? Ska jag bara äta korvmackor?

Hjälp!!!


Av Stina Arwidsson - 29 november 2008 23:10

Hade trott att detta skulle vara en vanlig dag.

Men icke, satt och hade tråkigt och ville mest att klockan skulle gå lite fortare när det helt plötsligt från ingenstans kommer in....

En livs levande transa!!

Tydligen så var det en sån grej som man inte fick tycka vara häftigt och spännande.

Men jag var helt ur fokus efter detta.

Tro mig nu, jag tycker att man får vara hur man vill.

Så länge man mår bra av att.

Men jag har bara en gång i mitt liv innan sett en T och jag tyckte detta gjorde hela min kväll!

Haaudi

Av Stina Arwidsson - 29 november 2008 12:26

Idag kommer bli en tungdag! Jag vet det.

Jag har varit vaken sen klockan 6.30 och inte sovit i min egen säng inatt.

Det är inte bra!

Ska till jobbet snart nu men först måste jag leta upp något som ser ut som en vigselring.

Varför kanske du undrar nu?

Ja, låt mig säga så här:

Mina händer behöver en paus just nu!

Av Stina Arwidsson - 28 november 2008 00:24

Vissa av er kanske hade trott jag skulle fylleblogga så här dags.

Jag med kanske?

men nej då!

Jag har ikväll varit på ABBA forever show.

Har haft väldigt kul, sjöng och dansade på stående fot ( hur annars!?)

Sen lite julmys på Karlmans med seriös-snack och lite rödvin.

Life is good!

Sova nu kanske? Ja det får nog bli så... Vi kastar in handduken.

Natti

Av Stina Arwidsson - 27 november 2008 16:08

Ska min nya kavaj få ut och svina till det lite.

Det tycker jag ska bli väldans skoj.


Av Stina Arwidsson - 25 november 2008 16:17

Nu när man börjar spela julskivor igen så kommer vi åter till den stora frågan.

Varför är It must have been love med på julskivan?

Jag kan tänka mig att utlova en belöningsumma till den som kan komma med en förklaring!

Så slipper vi fundera över detta hela julen i år igen!

Av Stina Arwidsson - 25 november 2008 11:02

Jag är sjukligt glad för snö.

Igår när det snöade så segerdansade jag hur länge som helst.

Idag är det fortfarande kallt! Så nu är väl vinterna här?

Hell yeah för det!

Av Stina Arwidsson - 24 november 2008 23:59

Japp jag måste ha en nr 2 till filmen om mitt liv.

1:an heter ju som bekant blundra man tillräckligt hårt så finns man inte.

Idag kom jag på namnet till 2:an.

Just my luck!

Jaa jag vet att det redan finns en film med de namnet, men jag lovar min tur just nu är åt helvete.

Sen har jag i skrivande stund fått förbud mot att säga min favoritfras!

Ja kan ju förstå varför för den är ganska ful men ändå!


En annan fundering för denna dagen:

Varje gång jag tar på mig min päls och går ut så ser jag min värld i slowmotion...

Jag ser stora skyltar med texten : rädda djuren! Djurens rätt. No passion for fashion!!

Ja ni fattar, sen ser jag massor av människor som bara skriker när jag går förbi med min päls.

Någon häller en burk rödfärg så att den blir helt kletig på ena sidan.

Just där i det ögonblicket så vänder jag mig om, rättar till luggen och bara skriker:

- Den är inte äkta ditt offer!! OCH du betalar kemen!


Börjar jag bli trött tro?

Ovido - Quiz & Flashcards