Alla inlägg den 18 november 2008

Av Stina Arwidsson - 18 november 2008 19:59

Idag har vi bakat lussebullar. På dinkelmjöl!

Halvnyttigt och skitgott!

Nu blir det TVdejt.

Haudi!

Av Stina Arwidsson - 18 november 2008 12:13

Nu är det slut med hemmasittande, städande, tvätta och allt sånt.

Nu ska vi på trip, vi ska göra roliga grejer!!

Vi ska till MAXI min idé jag ska leta upp ett par gummistövlar kanske en liten julklapp till min underbara systerson.

Vi ska sova över jag och Viggo. Nu på lördag!

Myspys, jag håller på och kollar upp mig sälv och se ifall jag verkligen sover still eller inte.

Jag tror jag gör det. Men Göte gör mig nojjig när hon säger jag kanske kommer rulla över Viggo. Hemska tanke!!

Men mina test de senaste nätterna visar att jag har rätt. Vaknar exakt som jag somnat. Jag vet detta för jag sover med knäppt händer över täcket.

Just bara för att jag kan kolla mig själv.


E22 here we come!


Ovido - Quiz & Flashcards