Alla inlägg den 12 november 2008

Av Stina Arwidsson - 12 november 2008 20:38

På Onsdag fyller jag år!

Tänkte ha kalas då, typiskt att Lisa detoxar och GIar och allt sånt.

Vad gör man för kakor då? Tror att Lisa får en frukt och kaffe.

Vet inte vad jag ska önska mig bara... Svårt det där.

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha eller vad jag behöver.


Nu kanske fler av er tycker det är konstigt att jag fyller år på onsdag då jag faktiskt också fyller år i Januari.

Men detta året tycker jag att jag förtjänar att fylla år 2 gånger och onsdag passar mig perfekt!

Av Stina Arwidsson - 12 november 2008 12:29

Allting jag har som jag värdesätter har jag ett smeknamn på.

Igår var jag inne på en blogg där tjejen ifråga tänkte döpa sina läsare.

Det tycker jag vi apar efter här, tror det kommer passa oss.

Så vad vill ni heta? Jag behöver namnförslag.

Just nu tycker jag att ni lutar åt att ni ska heta Woody? Pontus? Eller varför inte Annelie?

Av Stina Arwidsson - 12 november 2008 12:02

Jag är en lipsyljunkie. Jag har fått klara order från läkare att jag inte får använnda det.

När jag fick beskedet så skulle jag kasta alla som jag samlat på mig så jag inte föll tillbaka i mina gamla banor.

Jag hade mentollipsyl, med hallosmak, min glitter i, på tub, påflaska, i stift.

You name it I've had it!

Nu var det flera år sen jag ägde ett lipsyl men när jag hittade en jacka från gamla tider så hittade jag ett litet stift i jackfickan.. Ett litet ett.

Jag har haft det på läpparna idag! 

Jag mår nu dåligt och kände jag var vungen att lätta mitt hjärta för er.

Vad ska jag ta mig till? Ska jag kasta det? Eller ska jag spara det i ett skåp långt inne så jag kan ta fram det igen om jag skulle få ett återfall? 

Ovido - Quiz & Flashcards