Alla inlägg den 17 november 2008

Av Stina Arwidsson - 17 november 2008 23:21

Ta i nu!!! Nu sjunger vi allt vi kan!

Pssst, jag har sett dom live! Fuck Yeah!

Av Stina Arwidsson - 17 november 2008 21:38

Japp nu känner jag den riktigt. Annelie, julefriden är här!

Jaja det kanske är tidigt men jag ÄLSKAR julen.

Jag kommer julemysa varje dag fram till den 24 december.

Så nu tycker jag snön kan komma också, den fattas sen är allt perfekt!

Javisst! Perfekt.

Är det för tidigt att byta ringsignal på mobilen till jullåt?

Kanske får vänta en vecka.

Sen ska det spelas hej vilt på stan.

Tills dess får du nöja dig med pärleporten!

Hehe jag är en religös liten sak jag!

Av Stina Arwidsson - 17 november 2008 18:06

Jag har nu gått av mitt jobbpass och det vankas ledighet för hela slanten.

Imorgon börjar vi julen! Det ska bakas lussebullar och drickas glögg.

Kanske ut en sväng på kvällen och dricka ett glas eller två tisdags drinks is the shit!

Nu ska jag tillbaka till OC.

Ovido - Quiz & Flashcards