Alla inlägg under mars 2009

Av Stina Arwidsson - 31 mars 2009 12:20

Hehe hoho haha

Idag fick jag brev skatteverket!

Av Stina Arwidsson - 30 mars 2009 21:32

Så var man normal igen, en liten träning var vad som behövdes.

Piskade Göte i alfapet innan dess same old same old. Moohaha

Råkar vara så att jag äger lite på det.


Vad gör vi nu mina vänner? Somnar eller äter vindruvor? Ah vindrovor lockar.

Haudii

Av Stina Arwidsson - 30 mars 2009 18:55

Vilken givade dag jag har haft idag, datorstrul gånger 20 tusen!

Därför har dampet flyttat in i kroppen så en liten träning ikväll får det helt klart bli.

Vi tar det så.

Av Stina Arwidsson - 29 mars 2009 11:27

ett hus fullt med Frölunda fans och lilla jag.

Hej & Välkommen till dålig stämmning.  moohaha


Sen att Rasmus Elm spelade från start gjorde mig ju också riktigt lycklig!

Av Stina Arwidsson - 29 mars 2009 10:35

Ibland så infinner jag mig helt i en fejkad verklighet.

Jag lägger till och plockar bort, glömmer bort och ändrat saker som varit.

Helt utan mening självklart, minns bara det som jag tyckte var bra.

Igår så fick jag det berättat med en annan persons ord och då var sanningen total.

Det var inte som jag trodde det var helt enkelt. Inte bra alls.

Hur länge tror ni jag kommer ha den riktiga verkligheten innan jag ändrar om det igen? Jag ger det en vecka.

För ibland hörrni så är den påhittade verkligheten lite roligare.

                                          Being with you
                                        Is so disfunctional
                                  I really shouldn't miss you
                                     But I can’t let you go


Av Stina Arwidsson - 28 mars 2009 22:19

( melodi: en sockerbagare)


En punkrockare han bor i staden,
han krockar pungar mest hela dagen.
Han krockar stora han krossar små,
han krockar några så de blir blå.


Kräftskiva!!!!

Av Stina Arwidsson - 28 mars 2009 16:12

Nu bär det snart av på nästa ställe, idag är det åka av!

Hela dagen planerad, men vad gör det? -nej just det!

Sölversborg gick bra har hittat nytt tyg så nu äntligen så kommer det bli bra igen hemma.

En liten liten tripp till ikea med kanske ?? ( Någon? )


Nej hörrni vi hörs och störs.

Tack & Bock och trevlig lördag!

Av Stina Arwidsson - 28 mars 2009 09:55

Hjälp vad jag har haft att göra denna veckan.

Väldigt mycket jobb, VÄLDIGT mycket... Men nu så är det helg och jag är ledig.

Jag ska snart packa ihop mig och sticka till sölversborg, vi ska ha tjejdag.

Ett besök till tanten i röran och en liten fika.


Igår slog verkligheten ett slag igen, ett bevis på hur orättvist det kan vara.

Vi tar det så. Haudi

Ovido - Quiz & Flashcards