Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Stina Arwidsson - 11 mars 2009 23:01

Jag vill bara säga att jag har mimat på roligatimmen.

Har tillochmed kört spice girls i aulan, de minnet fanns låångt bak i huvudet!

Tack för ni hjälpte mig minnas! Jag känner att jag inte har missat roligatimmen ändå

Av Stina Arwidsson - 11 mars 2009 12:22

Hela morgonen har vi kört gamla goda hits.

Emelie har slängt in mellan var och varannan låt att denna minade vi till på roligatimmen den här dansade någon till osv.

Jag blev osäker på om vi hade roligatimmen på det sättet jag vet en roliga timmen hade vi disco och smygpussades i ett hörn.. Typ

Ingen dans eller så..

Har jag blivit snuvad på något roligt? det heter ju trots allt roligatimmen?

Kanske skulle införa det på fredagar, för då hade man tydligen det!

Eller har jag bara dåligt minne? Isåfall har jag mimat på roligatimmen?


Så stora frågor och så få svar!

Av Stina Arwidsson - 11 mars 2009 11:04

Imorgon åker jag på SPA, inte långt bort utan lagom nära dvs i Ronneby.

Ska prova på varmyoga, floating och waterbike.

En månad av lugn och ro väntar ju som sagt så jag passar på att rensa ut totalt.

Men... alltid finns det några men.

Mycket som händer runt i kring nu som inte riktigt stämmer, som man inte riktigt kan förstå sig på...

Vi tar dagen som den kommer så att säga.

Ovido - Quiz & Flashcards