Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Stina Arwidsson - 2 mars 2009 22:14

031 nummer...

Hej STINA! Hur är det idag STINA allt bra med STINA idag.

Jo nu är det så här STINA att jag ringer ju till dig STINA för jag tycker inte att detta är rättvist STINA. STINA tycker du att detta är rättvist?

STINA är det rättvist att ni som bor i lägenhet betalr så mycket för er el?

STINA tänk efter nu, STINA det är lite el du använder, STINA tänk nu!


eeehh... jag vet inte, det där får du ta med min sambo!


STINA är han hemma nu?


moohaha no way! List mina vänner, singel-list!

Av Stina Arwidsson - 2 mars 2009 16:00

Min taiming är den bästa ibland, i lördags inhandlade jag mig ett par nya gummistövlar!

Kunde de vara bättre? Så idag har jag varit ute och hoppat i vattenpölar!

Skulle vilja att samtliga som skriver in till Malena i Aftonbladet söndag och sina konstiga böjningar till gummistövlar! Låt mig och mina vara!


Min bror ringde inne, han ska åka till Tyskland denna veckan så han ville bara påminna mig att skicka över min CV till honom... Ke? För...?

Jo men det ska jag förklara. Han ska på strippklubb i tyskland nämligen och tänkte söka sommarjobb till mig som tack för att jag finns.


Tack kära bror!

Ovido - Quiz & Flashcards