Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Stina Arwidsson - 16 mars 2009 23:31

Skulle jag möjligen klassas in det tycker ni?

Jag tänker nog tacka nej till att lägga till det i CV:t

Jag är fortfarande helt matt efter min yiihhaa-runda på Karlskronas uteställen.

Snart hoppas jag att jag är tillbaka.

Vi jobbade med kodnamn i lördags, Jag hade alias Inga Löv min partner in crime var kort och gott Elly Fanth!


Men det känns ju helt okej, jag har träffat en tjej vid namn Anki Borg.

Och med det menar jag allvar.


Idag tackar vi även vår lyckliga skena för att den gav oss en match till.

Yiihha nu tar vi nya tag.


Av Stina Arwidsson - 16 mars 2009 13:32

Är jag back on track, känner mig fortfarande lite väl trött sen i helgen.

Men kul var det så det är ju helt klart värt det då.

Ny vecka idag som innebär en hel del jobb, lite träning och en massa sömn!


Ovido - Quiz & Flashcards