Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Stina Arwidsson - 21 mars 2009 23:42

Idag har jag träffat en bebis, pytteliten var han men ack så söt!

Sen har jag träffat på en väldans massa annat folk också som hade humöret på topp helt klart.

Nu är jag lite övertrött och på gränsen till att få ett släng av damp.

Av Stina Arwidsson - 21 mars 2009 09:25

Jag känner mig lite snuvad på min planerade förmiddag.

Hade tänkt ta med mig min nya skvallerblaska & kaffekopp och sätta mig i solen fram tills att jobbet kallar.

Men vad händer när man vaknar? Jo men visst solen är ju självklart borta.

Hur tänkte man där?


Maratonpass väntar på jobb, det känns väldigt roligt måste jag säga.

Saker runt omkring de hela, mindre skoj...

Nu tar jag mig en kopp under en stark lampa istället, man kan alltid fejka att.


Ovido - Quiz & Flashcards