Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Stina Arwidsson - 24 mars 2009 22:13

Detta kan vara min bästa bild. Perfekt tajming kan man ju säga då jag åker bil och han kör jämte!

Göte & Jag på semestern -08 vi körde Öland for the win.

Då blir man så här glad!

Förklaring på denna bild känns lite väl överdriven! Jag vann!

Av Stina Arwidsson - 24 mars 2009 20:59

Har haft M & P på besök.. P:et skulle hjälpa mig att sätta upp min spegel.

Innan dess var vi hemma hos dom och åt lite gott.

Men iallafall P:et frågar mig när vi är i Asarum om jag har några verktyg eller så hemma...

Jag förklarar att jag har en hammarplastkorg med lite smått & gott men absolut inga verktyg inga skruvar eller så.

Visst säger han packar en icakasse och sen bär det av.

När vi väl kommer hem till mig så fattas det lite saker, med lite menar jag typ allt.. Oooopps!

Liten stjärnskruv grej hade jag inte, så M:et fick gå några hus bort till sin jobbarkompis och låna grejer.

Sagt och gjort, nu sitter speglen där fin som bara den men jag tror jag kommer få verktyg varje födelsedag och jul i resten av mitt liv!

Av Stina Arwidsson - 24 mars 2009 15:48

Så gör man när man spelar bingo



Av Stina Arwidsson - 24 mars 2009 14:24

3 år har vi haft tillsammans och det ger en hel del bilder...

Vissa meningsfulla andra lite mindre!

Denna bilden betyder mycket. Mys med Kärleken.

Här är jag på väg till Cypern. Lite övervikt på den väskan.. På vägen ner.

Skatten Klas i fin form


.... and more to come!

Ovido - Quiz & Flashcards