Alla inlägg den 1 mars 2009

PPM

Av Stina Arwidsson - 1 mars 2009 13:26

Jo men visst, ett orangekuvert som kommer i brevlådan. Inget mer inget mindre

Men idag så ringde dom från det där orangeakuvertet och ville prata med mig personligen!!

Jag är inte så pass nära, så låt mig va!


Tjej från ppm: men då väljer du ju alltså att vara en passiv sparare.

Jag: Ja det gör jag. Du ger mig ålderskris kan vi sluta prata om detta?

Tjej från ppm: ja men den dagen kommer ju komma.

Jag: Inte för mig! Jag får seriöst ålderskrivs, jag orkar inte tänka på det.

Hon: Okej, ha en bra dag då.

Jag: Tack du med.


Den dagen den sorgen!

Som sagt jävla -08 nummer!!

Av Stina Arwidsson - 1 mars 2009 10:00

Godmorgon!

Ny månad vilket betyder ny brandman i köket.

Vi tackar Magnus för februarimånad och välkomnar Mattias in i familjen!

Ovido - Quiz & Flashcards