Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Stina Arwidsson - 6 mars 2009 22:57

Idag har jag känt mig precis som gubben i Yrrol sin säger:

- Du kanske skulle kunna ta och lägga dig på högen själv därborta?


Hur kommer det sig undrar kanske ni?

Jo jag har jobbat fredagkväll, lite mycket alkohol på en del...

Av Stina Arwidsson - 6 mars 2009 09:24

Jag har varit mellan klipptid i snart 7 veckor... Vilket för mig ÄR en evighet.

Idag så har jag dock gjort slag i saken och kapat av en heldel...

Men hela detta fick mig att tänka i ett större perspektiv, är jag inte lite mellan allt.

Jag befinner mig just nu mellan:

-Karlar ( aka singel)

-Jobb och ledighet

-lägenheter

-hopp och förtvinlan..

-vinter och sommar

-tvätt-tider

-skor

Ja jag hade kunnat hålla på i en evighet..

Men franför allt så befinner jag mig just nu på en balansgång mellan dröm och verklighet..

Har fortfarande inte valt vilken sida jag vill vara på, dröm eller verklighet?

Ovido - Quiz & Flashcards