Alla inlägg under mars 2008

Av Stina Arwidsson - 31 mars 2008 23:58


Jag blir helt seriöst skit sur på människor som inte kommer ihåg min namnsdag. Iallafall familjen!

Men idag har alla skött sig utmärkt utom mini..

Både mamma och pappa har ringt mig på jobbet och grattat.

Och jaa jag erkänner att detta är väldigt löjligt, men jag kan inte hjälpa de.

Jag blir skitsur!

Imorgon skulle jag klippt mig, men frissan är sjuk så jag får vänta ett tag till.

Gör iofs inte så mycket det innebär ännu en sovmorgon imon.

Jag behöver det, fasar för torsdag när vi ska köra från Karlshamn 05.30

Jesus det tar en timme för mig minst att bli färdig på morgonen.

 Hur ska det gå?



Av Stina Arwidsson - 31 mars 2008 10:46

4-0!!!

Yiiihhhhaaa

Av Stina Arwidsson - 30 mars 2008 22:32

Nu kanske man ska börja med sånt också...

Ska på info möte i Karlskrona nästa vecka!

Herregud jag får knappt ihop mitt liv som det är just nu, ska man då blanda in en ny grej?

Vi får se hur det blir.

Natti natt!

Av Stina Arwidsson - 30 mars 2008 15:30


Sitter och väntar på Göte, vi ska iväg på sminkparty!

Har hört att det ska bjudas på kladdkaka och kaffe.

Bland de bästa som finns, pannacotta slår det dock.  Är helt såld på det.

Jag har en liten tendens att bli besatt av vissa grejer, pannacotta är en av de nya grejerna.

Men vad gör det!


Av Stina Arwidsson - 30 mars 2008 10:42


Ibland vaknar jag upp med känslan att jag hade hoppats det skulle se annorlunda ut.

Att något hade ändrats över natten. Oftast händer inte ju inte detta.

Men... Idag är ett undantag! Något är ändrat till det bättre!

Kanske har det med sommartiden att göra, men det känns lite väl långsökt.

Så jag tror nog att det har med en ny inställning att göra.

En ny syn på saker och ting.

Idag är det mycket som skall göras (som vanligt)

Ska springa ner till jobbet och gymma en stund nu på morgonen.

Sen kickar vi igång denna söndag på riktigt!

Match ikväll, men idag ska jag inte följa den på mål för mål..

Åhh Hv Blå shalalalalalalalaaaa  


Av Stina Arwidsson - 29 mars 2008 22:25


Ikväll blir det skräckfilm, har inte blivit det allt för ofta på senaste.

Just denna tror jag iofs att jag har sett innan, men vad gör det?

Själva grejen med att kolla på skräckis är ju att man ska bli äckligt rädd.

Få se om det lever upp till min krav!


Av Stina Arwidsson - 29 mars 2008 10:59


Det var honom jag hade blandat ihop det med!

Tur jag kom på att.

Sitter och väntar på att Lisa ska komma ut ur duschen, sen ska vi iväg.

Viggo ligger på golvet och gymmar, funderar på att göra detsamma.

Hej! 

Av Stina Arwidsson - 28 mars 2008 23:25


Herregud vad lång den va filmen, men satans så bra!

Har dock suttit och väntat på att han ska dö hela filmen, jag har fällt en och en annan tår för jag visste att han skulle dö av en överdos..

Jag måste blandat ihop honom med någon annan alltså.

Typiskt mig!


Ovido - Quiz & Flashcards