Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Stina Arwidsson - 18 mars 2008 19:08


Så här seriös ser jag ut när jag fattar viktiga beslut.

Och efter en låång stunds funderande tackade jag ja till Ekohallen =)


Av Stina Arwidsson - 18 mars 2008 19:01


Såg ni trasdockorna när ni var små?

Förlåt mig men idag har jag ätit upp Påsen

Av Stina Arwidsson - 18 mars 2008 09:29


Vilken underbar morgon detta har varit!

Jag har kört bil snabbt (en av min absolut favorit grejer)

jag har fått goodiebag av tandläkaren och jag behövde inte betala!

Vilken kanon start!

Nu har jag ring och jagat upp Göte så vi kan äta frukost till efter tio.

Hon blev sisådär halvglad!

Nu ska jag köpa halva hemköp jag behöver mat!


Psst. Inga hål hade jag heller! Happy!

Av Stina Arwidsson - 18 mars 2008 00:18


Igår pratade jag med en kompis som berättade att han har satt upp delmål i sitt liv vid varje 5 och 0:a.

Då fick jag panik! Jag måste också sätta upp mål för mitt liv!

Så jag ska från och med denna veckan börja dricka hälsodrinkar till frukost det är ett mål helt i min stil!


Jag har redan fast jobb, lägenhet och detdära.

Nästa måndag ska jag nog ha som mål att lägga ner med mina mål.

Jag har ett mål för hela detta året också, ett nyårslöfte.

Det hoppas jag att jag håller!

Nyfiken på vad det kan vara!?

Av Stina Arwidsson - 18 mars 2008 00:07


Jag har börjat en ny kupp på mitt jobb, den funkar helt klart bäst på Måndagar.

Det går till som följer:

En arbetare kommer in:

-aah en Aftonbladet med bilaga.

Då lägger jag numera fram en Aftonbladet med Sofis Mode till.

Dom ser helt förstörda ut och ber istället om en kryssbilaga.

Varpå jag får ursäkta mig:

Oj förlåt men jag tänkte detta var mer din stil!

Sen släger jag huvudet bakåt och gapskrattar!


Det heter:

-Hej jag skulle gärna vilja ha en Aftonbladet med kryssbilagan, Tack!


Rock on och Heja HV!

Ovido - Quiz & Flashcards