Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Stina Arwidsson - 3 mars 2008 23:54


Alltid efter man har varit ute så får jag för mig att jag ska starta ett nytt liv.

Förra veckan fick jag för mig att jag skulle detoxa så jag fick ur alla gifter man hade samlat på sig under sina 21 levnads år.

Det hakade ingen på och jag var inte allt för sugen på det själv, men jag har inte släppt det helt ännu.

Men imorgon är iallafall starten på mitt nya liv.

Så jag ska ställa klockan på 8:a och då ska jag även gå upp!!

På med löpardojjorna sen ska jag knacka på Götes dörr sen ska det tränas.

Efter det ska det ätas frukost, det är nog den största ändringen.

Nu ska jag inte äta fil till frukost varje dag!

Vad mycket strunt jag pratar.

Vad jag vill säga är att Göte trycker du på snooze så du inte är vaken imon när jag kommer så förlåter jag dig!

Så länge du har bäddat på soffan åt mig!

Av Stina Arwidsson - 3 mars 2008 10:48


Jag kan inte sova så mycket jag blir helt störd då.

Just nu känns ingenting kul och jag skulle gärna vilja gå och lägga mig igen.

Tråkigt när man blir sån när det är sol ute och allt.

What to do what to do?

Ovido - Quiz & Flashcards