Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Stina Arwidsson - 6 mars 2008 19:13


Idag ringde det en försäljarkille till mig och jag lovar jag är sämst i världen på att säga nej.

Så jag sa jag inte fick =) Det funkade inte så nu har jag lovat att kolla upp detta med elen så ska han ringa mig imorgon klockan 4ra...

Då kommer jag nog inte att svara... Sån är jag!


Har varit i Karlskrona idag med Göte som helt plötsligt glömde sin kod till sitt kort... PANIK! Men tur att personalen på Swedbank var så gulliga och hjälpte till.


Jag kanske inte har berättat detta innan, men förra veckan när jag körde hem från Växjö så körde jag vilse...

Jag kom till en sjö och en kyrka, då höll jag på att bryta ihop så jag fick vackert ringa min GPS dvs Karlsson.

Där fick jag ingen som helst hjälp då han bara skrattade åt mig...

Men till slut hittade jag hem till Karlshamn igen!

Vad jag vill säga är mer att det är lättare att hitta hem från Karlskrona!Speciellt när det nu var Göte som körde..


Rock on.

Ovido - Quiz & Flashcards