Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Stina Arwidsson - 15 mars 2008 09:55

Jag är helt klart inne i en period när jag drömmer väldigt mycket.

Nattens dröm tar nästa priset på hur sjuka saker man kan få ihop.


Var på kollo, helt själv.

Sen ser jag någon som jag tycker jag känner igen, en vän till mig.

Men eftersom det inte var säkert att det var han så tänkte jag inte mer på de.

Dagen efter är det dags att göra någon form av utflykt och vad åker vi med?! Jo helvete själv ( i min värld X2000) så vem blir åksjuk och måste hoppa av? Jo jag förstås.Men då ser jag att personen jag känner också har hoppat av och som väl är så hade vi med oss inlines så kunde åka hem! (ehh varför man nu har det med sig?)Då envisas han med att vi ska åka ner för en backe som man absolut inte ser något slut på. Han skulle visa en sak där sa han.Och vem kommer då om inte Nettan.

Åhh ska ni åka ner här? Får jag följa med?

Och det var klart hon fick följa med.Men jag vägrade åka ner för backen så då tar han tag i mig och och knuffar fart. Så fine jag var ju liksom på väg men inser i halva backen att jag inte har någon broms!Så väl nere är det en massa vatten, typ havet så jag får helt enkelt kasta mig i där för att kunna stoppa farten.Under vattnet så ser jag att han och Nettan har gjort precis samma sak som jag. Så där sitter vi och pratar under vattnet! (hur det nu gick till)Sen helt plötsligt försvinner Nettan och vi är kvar en stund till.

Kollar på ett bygge han jobbar på, bygget ser typ ut som trampoliner med stolar på.Så jag undrar om det är någon skola eller vad det är konferensrum?Jag får inget svar på de.Utan jag vaknar av att jag gråter!

Jag gråter så att jag inte kan sluta!

Funderar på ifall detta betyder något?

 Eller är det febern som får mig att bli konstig?Ja herregud!

Ska somna om igen nu febern knäcker mig!

Ovido - Quiz & Flashcards