Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Stina Arwidsson - 28 mars 2008 23:25


Herregud vad lång den va filmen, men satans så bra!

Har dock suttit och väntat på att han ska dö hela filmen, jag har fällt en och en annan tår för jag visste att han skulle dö av en överdos..

Jag måste blandat ihop honom med någon annan alltså.

Typiskt mig!


Av Stina Arwidsson - 28 mars 2008 15:34


Ikväll ska det bli myskväll med stort M...

Skar mig precis när jag diskade, typiskt!

Är nu därför livrädd för att diska, så det får jag nog överlämna till min sambo.

Vilket innebär att här kommer det inte att diskas på ett bra tag... =)

Nej nu ljuger jag igen, jag har ju tittat på rent hus.

Jag ska diska.. om det så blir det sista jag gör!

Fredag utan barngympa känns inte som helt okej, vet inte vad jag ska pyssla med nu.

Plocka bort påsken kanske..

Ovido - Quiz & Flashcards