Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Stina Arwidsson - 11 mars 2008 12:33


har jag drömt en väldigt konstig sak..

Det hela började med att jag vaknade på morgonen, fast det var ett helt annat år än vad det egentligen är...

Överallt så satt folk och åkte typ häst och vagn.

Men jag skulle iväg så jag hade rätt ont om tid så jag hann inte fundera mer över det.

Jag visste precis vart jag skulle, vem jag skulle träffa och jag kunde inte vara sen!

Sista biten fick jag halvspringa för jag visste om jag inte hann så skulle han bara gå. Han skulle inte vänta och jag behövde se honom.

När jag kommer fram lämnar han över en liten kista/ask och säger till mig:

-Vakta denna väl! Du är den första, den är bara till dig!


Vet ni vad det var i asken mina vänner!? Håll i er nu!

Årets första färskpotatis!

Borde jag söka hjälp...? =)

Men herrejävlar vad sugen jag är på färskpotatis idag!

Ovido - Quiz & Flashcards