Alla inlägg under mars 2008

Av Stina Arwidsson - 28 mars 2008 15:34


Ikväll ska det bli myskväll med stort M...

Skar mig precis när jag diskade, typiskt!

Är nu därför livrädd för att diska, så det får jag nog överlämna till min sambo.

Vilket innebär att här kommer det inte att diskas på ett bra tag... =)

Nej nu ljuger jag igen, jag har ju tittat på rent hus.

Jag ska diska.. om det så blir det sista jag gör!

Fredag utan barngympa känns inte som helt okej, vet inte vad jag ska pyssla med nu.

Plocka bort påsken kanske..

Av Stina Arwidsson - 27 mars 2008 21:49


Idag har jag haft mysdag med Lisa och Viggo! Hur bra som helst!

Vi har varit på stan och finkört, lagat mat och hittat på egna sånger.

Snart har vi en egen skiva med låtar!


Just nu är jag helt slut, varit och boxat ikväll.

Är lite argare än vanligt just denna veckan så idag slogs det hårt som bara den!

Kiiiahh!

Eller vad det nu är man ska skrika, Kaj funkar också men känns inte så rätt!

Av Stina Arwidsson - 26 mars 2008 21:18


2-0 fuck yeah!

Hoppas.. Hoppas!


Brukar kolla på rent hus när jag inte jobbar. Herregud vilken ångest man får!

Nu har jag superstädat hela mitt badrum och kastat min tandborste..

Jag hade bara haft den i två dagar, men man vet aldrig vad som kan gömma sig där i, tydligen!

Så äckligt!



Av Stina Arwidsson - 26 mars 2008 16:02

Idag har det hänt grejer.

jag har fått så mycket gjort, jag jobbar som en maskin!

Skönt att få undan lite på jobb då jag snart ska på jobbtripp till Lund.


Idag är jag utan mobil!

Jag har gjort mig oanträffbar.

Jag kan andas så mycket lättare!


Woohoo helt enkelt!

Av Stina Arwidsson - 25 mars 2008 20:29

Blir så trött på att folk ska vara så fruktansvärt kissnödiga hela tiden.

Ligger verkligen att ljuga i allas natur?

Blir så trött...


Men dagens största plus är att det känns som jag kan andas igen!


Av Stina Arwidsson - 25 mars 2008 16:45


Har jag målat in mig själv i ett hörn!?

Jag sitter alltså fast, hur i helvete ska jag kunna ta mig ur detta nu?

Jag smiter.. Hell yeah I will!

Av Stina Arwidsson - 25 mars 2008 11:48

Men visst passar han in utmärkt dendära Martin!

Av Stina Arwidsson - 24 mars 2008 21:49

Hur fan gick det till!?

Jag visste nästan ändå det efter de två första målen.

Men what the fuck!

Nu tar vi nya tag, hemma på Onsdag.

Jag vill se Liv dansa!


Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i!

Jag hör ett hjärta som slår.

 Inatt har jag bett för studen dimman drar förbi,

för en välkommen vår!



Ovido - Quiz & Flashcards