Alla inlägg under mars 2008

Av Stina Arwidsson - 23 mars 2008 20:18


Jag är Sveriges största Soffpotatis!

Punkt!


Av Stina Arwidsson - 23 mars 2008 09:00


Ojsan Hoppsan...

Oväntat men så kan man ju också göra...!


Av Stina Arwidsson - 21 mars 2008 23:20

Har hört att det är förbud mot keps på Harrys.

Jag lovar jag är inte sen på att hänga med på den trenden.

Jag tänker inför byxförbud på mitt jobb!

Har aldrig riktigt gillat detdär med byxor =)



Har en känsla av att Påskharen får gömma äggen inne i år.

Eller vad tror ni?

Av Stina Arwidsson - 21 mars 2008 10:29

Har inte vågat kolla ut ännu...

Men det känns kallt, vart tog våren vägen?

Jag strejkar idag, jag vill inte gå upp.

Ligger nog kvar tills jag börjar jobba!

Av Stina Arwidsson - 20 mars 2008 22:54


Okej... Idag har man varit på och nattat på flaskorna gott folk!

Jag har fått höra fylle Gullefjun.. Nu kanske ni undrar vad detta är för låt?

En sludrandes man som tar och sjunger:

-Deehhh vahh en kychkling som hette gullefjun.. eheheheh eh eh

Sen försvann han.

Jag har också haft en man som la sig i dammen på jobbe..

Folk har nattat, jag har kollat på, jag har skrattat.


Har inga lakan i sängen så jag drar mig för att kolla åt det hållet.

Är det för mycket begärt att någon kanske skulle fixat det innan jag kom hem!

Nu får jag göra det själv iställe, eller struntar jag i det och sover ute.

Sätta hårt mot hårt. Det kanske biter på denna satans förkylning!


Av Stina Arwidsson - 20 mars 2008 12:44


Ikväll sticker vi, alla ska med!

Jag jobbar dock till halv 11, men vi ska träffas utanför jobbe.

Sen drar vi... Blåkulla here we come!


Av Stina Arwidsson - 19 mars 2008 17:17


Ligger hemma hos Göte och dricker påskmust.

Fin uppfinning det där med must. Ganska fint ord också, must.

Must must must.

Jag har varit vaken för länge. Det känns nu.

Igår bestämde jag mig för att ringa farbror doktorn för att bli av med min förkylning.. Men jag gillar inte att gå till doktorn och tänka sig i morse var jag helt okej!

Men nu har det smugit sig tillbaka igen. Typiskt!

Får nog ringa imon ändå.. Kanske.


Must!

Av Stina Arwidsson - 18 mars 2008 19:08


Så här seriös ser jag ut när jag fattar viktiga beslut.

Och efter en låång stunds funderande tackade jag ja till Ekohallen =)


Ovido - Quiz & Flashcards