Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Stina Arwidsson - 19 mars 2009 22:39

Nä aldrig! Jag skulle aldrig hitta på en sjuka eller liknande.

Men jag tror seriöst att jag har brutit svanskotan!?

När tusan hann jag med att göra det? Jag som enbart gjorde ett par handstående, några huvudstående och en liten brygga på lekmattan igår.

Jag skämmer nog bort Viggo lite, det hela kommer sluta illa när jag ska försöka impa på kärleken.

Jag kommer snart sänka mig till den nivån att jag klappar en spindel.

Nja? Den dagen är nog min död, spindlens också då jag tror den dör av skräck pga mitt skrik.

Men till det här med svanskotan nu, går det att gipsa?

Eller rent av, någon som har en bra "hemmakur" jag kan prova?

Tack på förhand!

Av Stina Arwidsson - 19 mars 2009 18:47

Imorgon ska vi på trip.

Och med vi menar jag självklart me myself and I! Kanske Viggo med.

Håller på med en massa saker 24/7 så jag har inte mycket kvar i huvudet så därför blir det lite fattigt just nu.

Så är livet.

Av Stina Arwidsson - 19 mars 2009 17:05

Jag har halvt ryggskott!

Jag dör lite varje gång jag rör på mig.. Jag ÄR gammal!!

Ovido - Quiz & Flashcards