Alla inlägg under november 2008

Av Stina Arwidsson - 5 november 2008 23:12

Hallå världen fuck off!

Jag är så heligt skitarg nu så jag sover nog bort det.

Det värsta är att jag hatar mitt jobb...

Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR mitt jobb.

Jag brinner för det!

Av Stina Arwidsson - 4 november 2008 22:40

Jag blir tokig!

På feman så har dom reklam för sanningens ögonblick.

En fråga dom har med på den här reklamen är:

Har du någon gång betalat ett sönder slaget bord med oralsex?


Alltså sover Dolly Parton på rygg?

Det är ju inte en fråga som är med i vanliga undersökningar så min gissning blir spontant att JA det är klart att hon gjort!


En annan fråga är:

Skulle du vilja delta i en trekant utan din flickvän?

Även här gissar jag på ett JA.

Löjligt! Och det förstör min lugna vardag lite varje gång den reklamen visas!


Av Stina Arwidsson - 4 november 2008 17:50

Hörde jag någon säga jul snart?


Av Stina Arwidsson - 4 november 2008 12:57

Lisa sitter och öppnar sin post...

Jag ligger på golvet och har det lungt och skönt.

Vad gör hon tror ni?! Öppnar en JÄVLA tantparfym och kastar den på mig!

Fyy fan säger jag bara!

Av Stina Arwidsson - 4 november 2008 08:43

Sitter och kollar på Vakna..

Ska iväg på klipp, jag börjar ändra mig lite här nu ska vi göra något ovanligt.

Raka skallen?

Kanske inte ändå. Vi får se

Av Stina Arwidsson - 3 november 2008 23:23

Det är inte annat än att man blir stolt när man kommer ut på parkeringen.

Den är full, rundar hörnan fullt med bilar på den gatan också!

Ser ut över den stora parkeringen och ser man? Även den fullt.

Jag tycker det luktar fullt hotell.

Vad känner jag? Lycka!

Jag ser en budget som kommer lösa sig, en månad på topp.

Vi spelar med i dom stora ligorna i november 2008.


Ahh vem försöker jag lura!?

Jag ser relativit snygga karlar som inte är så gamla!

Hjärta stoppet på Bruket!

Känns nästan som julafton idag!


Jag har börjat läsa bok. Detta innebär för er mina kära vänner att jag inte har lika mycket tid med er som vanligt.

Boken handlar förövrigt om en karl som ska gå på swingersklubb.



Av Stina Arwidsson - 2 november 2008 21:26

Nu är jag trött på myset!

Just nu utövar jag avancerad yoga i soffan.. Time for tea soon?

Av Stina Arwidsson - 2 november 2008 20:12

Nu är mys-o-metern på topp!

Men nu när jag tittar ner på mitt ben känner jag mig som en påsen bilar...

Hur kan de komma sig?

Ovido - Quiz & Flashcards