Alla inlägg under november 2008

Av Stina Arwidsson - 23 november 2008 14:23

Natten har gått hur bra som helst.!

Lite svårt att inte börja skratta när man blir erbjuden en napp 1 gång i minuten.

Så jag fick snällt säga nej tack du kan ha dom!

Underbara pojke!!

Av Stina Arwidsson - 22 november 2008 18:34

Han ligger borta i min säng och pratar som bara den!

Sen snurrar han även runt, kastar nappar och skrattar lite i mellanåt.

Jag tror inte jag kommer få plats när jag sen ska sova..

Jag är nästan helt hundra på att jag inte kommer få plats!

Men vad gör väl det? Jag sover väl i soffan eller nått.

Av Stina Arwidsson - 21 november 2008 23:02

Det är bara för mycket!

Du är allt bra söt du. Här har jag varit iväg halva kvällen och du har skrivit så söta saker till mig!

Kärlek överlag liksom!

Började lipa till Idol innan. (på jobbe)

Hoppsan!

Av Stina Arwidsson - 21 november 2008 12:35

Igår var jag på ansiktsbehandlig.

Hon som gjorde den delade upp anisktet i ett visst antal zoner.

När hon kom till pannan så tittade hon länge, länge.

Sen frågar hon: är det ett ärr du har där?

Jag visste nästan att det skulle komma. Jajo det är det.

Hon frågar vad har du gjort.

Där kan jag ju kanppast svara jag vet inte..

Så jag svarade vatt på Cypern.

Då skrattade hon bara, så var den saken ur världen!


Sen gav hon mig en olja som jag ska ta en tesked varje morgon.

Den smakar gammal häst! Alltså inte så gott.

Av Stina Arwidsson - 21 november 2008 11:45

Hygglo!

Inatt har det snöat i Asarum, jag ser ingen snö alls här.

Jag har letat... ingen snö.

Jag är ändå en sucker för snö. Så nu kan den komma hit också tycker jag!

Av Stina Arwidsson - 20 november 2008 17:18

Följande utspelar sig mellan hyllorna på MAXI:

Gubbe ca 70 skriker till mig:

-DUUU liknar hon som är med på TV!!!

jag bara hahahaha okej tack.

Gubbe:

-Hoppas hon hittar kärleken! Men det ser jag du redan gjort.

Han pekar bort mot Martin och Viggo. 

Okej.... 

Lisa tror att han tyckte jag var lik bondebruden i Bonde söker fru.

Jag vettifan vem gubben kan ha tänkt på. Jag & Bondebruden är INTE lika!

Av Stina Arwidsson - 20 november 2008 10:03

Fattar du något nedan? Jag fattar inget.

Men iallafall, trevligt var det igår. Vaknade dock med dåligt samvete idag.

Vet ju självklart att det inte är så som jag sa.

Jag var orättvis, tror inte det ska hända igen.


But anyway. Denna veckan provar jag på livet som lyxhustru.

Jag ska på ansiktsbehandling idag, om 20 minuter till och med.

Nu får det bli snabba ryck här!

Haudi!

Av Stina Arwidsson - 20 november 2008 00:06


And I like IT!!

Götes says ska du säga lilldick!!

hahaha ja håller med!!!! Alla gånger

Hängde ni med på den?

Ovido - Quiz & Flashcards