Alla inlägg under november 2008

Av Stina Arwidsson - 10 november 2008 23:11

Mitt maraton tittande är nu slut!

1134 minuter senare

Av Stina Arwidsson - 10 november 2008 20:45

Jag har sjukligt ont i ryggen!

Det strålar ner i ena benet, det dommnar av!

Jag tror den är av! Möjligen en liten spricka i den..

Ska jag åka in till sjukan tro?

Eller är denna smärta som många andra..? Går över på en natt!

Av Stina Arwidsson - 10 november 2008 19:58

Jaha här försöker man vara snälla stora systern och vad får jag för det?!

Jo det ska jag berätta ett helt sjukt namn på msn och 2 st tomma energidrycks burkar.

Så nu har Gurri flyttat ut!

Av Stina Arwidsson - 9 november 2008 12:53

Kanske ska börja med att skriva, förlåt.

Jag har inte riktigt tid att varken vara rolig eller annat just nu

Jag maraton kollar på OC första säsongen.

Jag är nästan färdig så då lovar jag att jag ska pausa och tänka lite på er innan jag börjar kolla på 2:an.

Vad gör ni annars idag? Träffar Pappan?

Jag ska nog inte träffa min idag, vet inte riktigt  vad han gör idag.

Ska se om vi kanske ses en sväng.

Nu ska jag till Morfar!

Av Stina Arwidsson - 7 november 2008 23:13

Har precis pratat med en kompis, han befinner sig på någon form av suparresa i Norrland. Samtalet går till ungefär så här:

Kompisen: Fan jag har sån jävla hicka. Man hör någon pratat i vid sidan av.

Helt plötsligt skriker han!

-Prata med Stina hon är lösaktig som fan!

Jag pratar med någon. Pratar med kompisen igen någon går förbi. Han skriker:

-Prata med Stina hon är så pryd så det är sjukt.

Jag pratar med någon ny kille...

Pratar med min kompisen igen. Någon går förbi Han skriker:

-Prata med Stina, hon är Sveriges största slyna.

Jag pratar med någon ny..

Pratar med honom igen.. Stina jag älskar fan dig! Du är bäst!


Jag fattar noll.... Seriöst ingen av hans beskrivningar passar in på mig!

Vem älskar han då? Stina den påhittade slynan, eller Stina den han kallar pryd?


Av Stina Arwidsson - 6 november 2008 20:59

Är jag i dvala i 1134 min.

Hänger med Ryan, Seth, Marissa & Summer..

Yiihaa

Av Stina Arwidsson - 6 november 2008 17:13

Jag blir ju lite lätt beroende av saker..

Det ligger tydligen i min natur, är sugen på att börja kolla på en ny DVD-box som jag inte sett på ett tag.

Men pallar jag vara instängd tills den är slut?

För det måste jag nämligen, jag kan inte ta en paus så där bara.

Det funkar inte, men jag har inga planer för denna helgen ändå så varför inte?


Av Stina Arwidsson - 6 november 2008 16:25

Så enkelt är det bara.


Ovido - Quiz & Flashcards