Alla inlägg under november 2008

Av Stina Arwidsson - 2 november 2008 16:22

med mjölken..!

Jag har köpt ny mjölk nu, kaffe hos mig hela veckan?

Av Stina Arwidsson - 2 november 2008 16:12

Här är jag och min fuckoff-attityd!!

Idag funderar jag lite över det här med Farsdag.

Mitt kär P har skött sitt jobb som far ypperligt detta år så jag ska bräcka alla mina andra farsdags gåvor.

P:et hade dock en lite svacka under sin tysklandsresa då han "glömde" köpa med sig present till sin yngsta dotter som såg fram emot en sådann.

Just nu vet jag inte om han är inne i en svacka också kanske, då jag inte sett röken av någon potatissallad på år och dar!

Men anyway, mitt P is the shit!

Så nu behöver jag förslag på vad som är en bra farsdags gåva..

Hjälp till lite här nu, tillsammans är vi oslagbara jag & ni!

Jag fick en väldigt fin päls av M & P förra helgen...

Kanske jag skulle köpa en som matchar till P:et.. ?

Bra eller nja?

Av Stina Arwidsson - 1 november 2008 10:47

Går det att hyra en person som går och tränar åt mig och jag får musklerna och energin?

Skulle också behöva någon som stryker, städar, diskar och tvättar åt mig.

Det vet jag att det går att hyra in..

Men det känns lite väl då jag faktiskt borde kunna klara av det själv.

Men just nu vill jag inte.

Hoho energin vart är du..?

Ovido - Quiz & Flashcards