Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Stina Arwidsson - 26 oktober 2008 17:35

Göte säger att min blogg inte är rolig att följa för den är inte seriös.

Sug på denna:

Idag har jag åkt bil och sjungt en massa låtar till radion.

Jag har velat över om jag ska gå till hemköp och köpa chips...

Gick till hemköp och köpte chips, åt upp dom.

Kollade på tv, nu lagar jag mat jag är så hungrig så jag mår illa.

Jag har gråtit idag med ca 15 tårar.. Var nått på tv.


Ahh detta passar inte mig alls!

Jag fortsätter i min gamla bana då jag tycker den är roligare.

Jag är ego också!

Av Stina Arwidsson - 26 oktober 2008 14:53

Fint att vi stannade och tog denna bilden.. Så jäkla bra!

Av Stina Arwidsson - 26 oktober 2008 12:55

Hej och Hallå vilken god mat jag åt igår!

Jag rullade fram och idag på morgonen vaknade jag med håll!

Det är fanimej inte normalt.

Ovido - Quiz & Flashcards